dc.contributor.author | Παπαευθυμίου, Γιώργος | |
dc.date.accessioned | 2009-09-30T10:13:12Z | |
dc.date.available | 2009-09-30T10:13:12Z | |
dc.date.issued | 2009-09-30T10:13:12Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3223 | |
dc.description.abstract | Στην εργασία αυτή παρουσιάζεται μια εναλλακτική προσέγγιση εισαγωγής στον προγραμματισμό η οποία βασίζεται στην ιδέα μίας γραφικής γλώσσας προγραμματισμού που έχει ως στόχο να παρακάμψει τα προβλήματα και περιορισμούς της κλασσικής μεθόδου (classic approach) διδασκαλίας του προγραμματισμού. Πρόκειται για το προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch (scratch.mit.edu), το οποίο χρησιμοποιείται ως όχημα για τη διδασκαλία βασικών εννοιών του προγραμματισμού και της Πληροφορικής. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Πληροφορική -- Μελέτη και διδασκαλία | |
dc.subject | Προγραμματισμός ηλεκτρονικών υπολογιστών | |
dc.subject | Διδασκαλία | |
dc.title | Διδακτική του προγραμματισμού για μαθητές Γυμνασίου με χρήση του εργαλείου γραφικού προγραμματισμού Scratch | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3223 | |
europeana.type | IMAGE | |
dc.identifier.call | 371.334 ΠΑΠ | |