Στρατηγική σημασία ανθρώπινου δυναμικού & μελέτη περίπτωσης ανώνυμης εταιρείας παροχής ραδιοτηλεοπτικών υπηρεσιών
Master Thesis
Author
Ξένου, Ασημίνα Ι.
Date
2008-11-13View/ Open
Subject
Ανθρώπινο δυναμικό ; Διοίκηση και οργάνωση προσωπικού ; Ραδιόφωνο ; ΤηλεόρασηAbstract
Η εργασία αυτή έχει ως σκοπό να τονίσει την αναγκαιότητα της δημιουργίας
ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος του ανθρώπινου παράγοντα δίνοντας έμφαση στη
σημαντικότητα της συμμετοχής του ανθρώπινου δυναμικού σε όλα τα λειτουργικά
επίπεδα μιας επιχείρησης και ταυτόχρονα σχεδιάζοντας την καταλληλότερη, για κάθε
εταιρεία, στρατηγική διαχείρισης ανθρωπίνων πόρων ώστε να επιτύχει ακόμα
καλύτερες επιδόσεις στο σημερινό ολοένα αυξανόμενο ανταγωνιστικό περιβάλλον.
Ειδικότερα, παρατίθεται μια λεπτομερής περιγραφή της συμβολής του στρατηγικού
μάνατζμεντ στη διοίκηση ανθρωπίνων πόρων, αναλύεται ο τρόπος ανάπτυξης,
σχεδιασμού και υλοποίησης μιας στρατηγικής διοίκησης του ανθρώπινου δυναμικού,
παρουσιάζονται οι επιδράσεις που προκαλούνται από την εφαρμογή μιας τέτοιας
στρατηγικής σε διαφόρους τομείς, όπως η παραγωγικότητα, ενώ ταυτόχρονα
επισημαίνονται τα πλεονεκτήματα που μια επιχείρηση μπορεί να επιτύχει αλλά και οι
κίνδυνοι που πιθανόν να αντιμετωπίσει, καθώς και τις απειλές ή ευκαιρίες που
μπορούν να της παρουσιαστούν και να την επηρεάσουν στους στόχους που έχει θέσει.
Τελειώνοντας, γίνεται αναφορά σε θεωρίες που σχετίζονται με την ανάπτυξη
στρατηγικών της διοίκησης ανθρωπίνων πόρων, οι οποίες με τη σειρά τους ενισχύουν
την άποψη ότι όλοι οι οργανισμοί θα πρέπει να δώσουν άμεση προτεραιότητα στη
δημιουργία στρατηγικής και στο τμήμα του ανθρώπινου δυναμικού, το οποίο
συνηθίζεται να έρχεται σε δεύτερη μοίρα.