Η λειτουργία του franchising : εφαρμογή στα καταστήματα Vodafone
Master Thesis
Συγγραφέας
Ιωσηφελλής, Στυλιανός
Ημερομηνία
2008-10-24Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Franchising -- Επιχειρήσεις ; Franchising ; Κινητή τηλεφωνία -- ΕλλάδαΠερίληψη
Το θέμα που πραγματεύεται η παρούσα εργασία αφορά τη λειτουργία του Franchising ως εργαλείου ανάπτυξης και μεγέθυνσης μιας επιχείρησης και περιγράφεται ο τρόπος χρήσης της μεθόδου αυτής από την εταιρεία τηλεπικοινωνιών Vodafone, η οποία επιλέχθηκε ως μελέτη περίπτωσης διερεύνησης του εν λόγω θέματος. Η παρούσα εργασία έχει σκοπό να παρουσιάσει και να αναλύσει τη λειτουργία αυτής της εξαιρετικά διαδομένης στρατηγικής ανάπτυξης και να βοηθήσει, με εκλαϊκευμένο τρόπο, τον αναγνώστη να κατανοήσει τον ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο που διαδραματίζει
η δικαιόχρηση στην οικονομία, καθώς συμβάλλει αναντίρρητα στην ταχύτερη
ανάπτυξη και ευελιξία μιας σύγχρονης επιχείρησης. Η εφαρμογή του Franchising ως επιχειρηματικής πρακτικής είναι σχετικά πρόσφατη στη χώρα μας. Είναι επομένως εύλογο ότι υπάρχουν ακόμη προβλήματα, που
απορρέουν τόσο από τους συμμετέχοντες, αλλά και από κρατικούς φορείς. Κάποιες από τις προτάσεις που παρουσιάζονται και στην εργασία απορρέουν από το γεγονός ότι ίσως ακόμα δεν έχει γίνει κατανοητή η μεγάλη σημασία του θεσμού, όχι μόνο για τον κάθε εμπλεκόμενο, αλλά και για την οικονομία γενικότερα. Επιπλέον, ο Σύνδεσμος Franchise Ελλάδος, σε αντίθεση με τους αντίστοιχους συνδέσμους σε άλλες χώρες, δεν έχει τις αρμοδιότητες που θα έπρεπε ώστε να βοηθήσει ακόμα περισσότερο στην ανάπτυξη του θεσμού.