Show simple item record

dc.contributor.authorΣταφυλάς, Δημήτριος
dc.date.accessioned2008-07-23T09:25:29Z
dc.date.available2008-07-23T09:25:29Z
dc.date.issued2008-07-23T09:25:29Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/2562
dc.description.abstractΣτην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται έρευνα για το πως μια επιχείρηση μπορεί να σχεδιάσει και να αναπτύξει CRM στρατηγική με open source λογισμικό. Στο πρώτο μέρος γίνεται μια ιστορική αναδρομή στα πληροφοριακά συστήματα καθώς και μερικά στοιχεία πάνω στα customer relationship management συστήματα, τις βασικές δομές, τις επιχειρησιακές απαιτήσεις που υπάρχουν, τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι οργανισμοί, καθώς και μερικές έννοιες που συνδέονται άμεσα με την οντότητα πελάτη. Στο δεύτερο μέρος γίνεται μια περιγραφή του συστήματος SugarCRM που θα χρησιμοποιήθηκε στην πραγματική εταιρία ΧΥΖ (τομέας τεχνολογίας). Ειδικότερα, αναφέρονται τα χαρακτηριστικά του, η αρχιτεκτονική του, οι δυνατότητες του και η επεκτασιμότητά του μέσα από μετρήσεις. Το τρίτο μέρος ασχολείται με την βασική ανάλυση της εταιρίας καθώς και με την καταγραφή συγκεκριμένων επιχειρησιακών διαδικασιών για την εκτέλεση καθημερινών λειτουργιών της επιχείρησης. Στη συνέχεια γίνεται αναδιοργάνωση (reengineering) των διαδικασιών αυτών στο πλαίσιο λειτουργίας (framework) του λογισμικού που θα χρησιμοποιηθεί, με γνώμονα την απόδοση και την αποτελεσματική εξυπηρέτηση και διαχείριση των πελατών. Έπειτα, θα παρουσιαστεί λεπτομερώς ένα πλάνο που έχει να κάνει με τη διαδικασία της αλλαγής (change management plan) ώστε να μπορέσει να γίνει με ομαλό τρόπο η μετάβαση του οργανισμού στη νέα, επιθυμητή κατάσταση. Στο τέταρτο μέρος παρουσιάζεται η χρήση της open source πλατφόρμας SugarCRM community edition version 5.0.0 σύμφωνα με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις της εν λόγω εταιρίας. Θα χρησιμοποιηθούν επίσης εργαλεία όπως Excel, Microsoft Visio και Microsoft Project.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectManagement information systems
dc.subjectRelationship marketing
dc.subjectMicrosoft CRM
dc.subjectData warehousing
dc.subjectCustomer relations -- Data processing
dc.titleΣχεδιασμός και ανάπτυξη CRM στρατηγικής επιχειρήσεων με open source λογισμικό
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/2562
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call658.4'038 ΣΤΑ


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»