Show simple item record

dc.contributor.authorΣουκάκος, Παναγιώτης Ι.
dc.date.accessioned2008-06-26T15:27:23Z
dc.date.available2008-06-26T15:27:23Z
dc.date.issued2008-06-26T15:27:23Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/2503
dc.description.abstractΤο κύριο μέρος της εργασίας ξεκινά με τη θεωρητική προσέγγιση και κάνει μια αναφορά στο σύγχρονο επιχειρηματικό τοπίο της νέας, όπως αποκαλείται, οικονομίας επικεντρώνοντας στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που το διαμορφώνουν. Στη συνέχεια, αναλύεται η διαχείριση σχέσεων με πελάτες (CRM) και συγκεκριμένα τι αφορά, πως προέκυψε σαν πεδίο επιχειρηματικής δραστηριότητας και ποια τα χαρακτηριστικά και η αξία που έχει για ένα οργανισμό. Στο πέμπτο και έκτο κεφάλαιο αναλύονται και αξιολογούνται τα πλαίσια στρατηγικής και τα συστήματα μέτρησης στρατηγικής επίδοσης γενικά και, ειδικότερα, αυτά που αφορούν το CRM. Ακολούθως, στο κεφάλαιο 7, παρουσιάζεται η θεωρητική πρόταση, δηλαδή η προτεινόμενη μεθοδολογία για την ανάπτυξη, αποτύπωση, και μέτρηση στρατηγικής επίδοσης στρατηγικών διαχείρισης σχέσεων με πελάτες. Ακολουθεί, η ανάπτυξη των επιμέρους θεωρητικών προτάσεων που αφορούν τις αναγκαίες προϋποθέσεις, τους κρίσιμους παράγοντες, και τα αναμενόμενα οφέλη της προτεινόμενης μεθοδολογίας. Στο κεφάλαιο 8, αρθρώνονται οι αρχές και δομικές υποθέσεις της θεωρητικής πρότασης. Στη συνέχεια, γίνεται μια αξιολόγηση και συγκριτική ανάλυση της μεθοδολογίας και ιδιαίτερα των μοντέλων που τη συνθέτουν. Συνεχίζοντας με τον έλεγχο και την επαλήθευση της θεωρητικής πρότασης, στο ένατο κεφάλαιο παρουσιάζεται η μελέτη περίπτωσης ανάπτυξης και πρακτικής εφαρμογής της μεθοδολογίας σε ένα οργανισμό. Ακολουθεί, η περιγραφή και τα αποτελέσματα της έρευνας μέσω ημιδομημένων συνεντεύξεων, στο δέκατο κεφάλαιο. Τέλος, παρουσιάζεται η έρευνα μέσω ερωτηματολογίου σε στελέχη με εμπειρία στο CRM, στο κεφάλαιο 11. Η τεκμηρίωση της διατριβής κλείνει με την ενότητα των συμπερασμάτων. Στο δωδέκατο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα συνολικά αποτελέσματα, στο επόμενο τα κύρια συμπεράσματα της εργασίας και, τέλος, στο κεφάλαιο 13, οι προτάσεις για περαιτέρω έρευνα.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectCustomer relations -- Management
dc.subjectΥπηρεσίες καταναλωτών -- Διοίκηση και οργάνωση
dc.subjectΕπιχειρηματική οργάνωση
dc.titleΠροτεινόμενη μεθοδολογία για την ανάπτυξη, την αποτύπωση και τη μέτρηση απόδοσης στρατηγικών διαχείρισης σχέσεων με πελάτες
dc.typeDoctoral Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/2503
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call658.8'12 ΣΟΥ


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»