Show simple item record

dc.contributor.authorΚαραμολέγκου, Άννα
dc.date.accessioned2008-05-27T09:54:47Z
dc.date.available2008-05-27T09:54:47Z
dc.date.issued2008-05-27T09:54:47Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/2425
dc.description.abstractΤο ταχέως μεταβαλλόμενο ανταγωνιστικό περιβάλλον παγκοσμίως οδηγεί στην υιοθέτηση μιας διαφορετικής αντίληψης στη διοίκηση των επιχειρήσεων και των οργανισμών και επιβάλει μεταστροφή από τις μεθόδους διοίκησης που βασίζονταν σε συγκεντρωτικές διοικητικές στρατηγικές, στη διοίκηση των επιδόσεων - μετρήσεων. Τα συστήματα μέτρησης και παρακολούθησης της απόδοσης Performance Measurement Systems -PMS, αποτελούν μια σύγχρονη και αποδοτική προσέγγιση στην εύστοχη διαχείριση των επιχειρησιακών δεδομένων και δεικτών ενός οργανισμού που λειτουργεί σε ένα ανταγωνιστικό και τεχνολογικά προηγμένο περιβάλλον. Συνδυάζουν τα πλεονεκτήματα παραδοσιακών στρατηγικών που στηρίζονται αποκλειστικά σε οικονομικά μεγέθη και ποσοτικούς δείκτες, με νέους άξονες επιχειρησιακής διακυβέρνησης που ανάγουν το ανθρώπινο δυναμικό, τις πελατειακές σχέσεις, την καινοτομία και τις βέλτιστες επιχειρησιακές πρακτικές, σε ουσιαστικούς πυλώνες διαμόρφωσης και εκτέλεσης της επιχειρησιακής στρατηγικής. Αποτελούν εργαλεία ζωτικής σημασίας για το μάνατζμεντ και μηχανισμός που αυξάνει την πιθανότητα της επιτυχούς εισαγωγής της στρατηγικής και της επίτευξης των αντικειμενικών στόχων της επιχειρησιακής οντότητας. Πριν από τριάντα χρόνια επικρατούσε η αντίληψη ότι το προϊόν και οι οικονομικοί πόροι, αποτελούσαν το Α και το Ω κάθε επιχείρησης. Σήμερα η «γνώση» έφτασε να είναι επικρατέστερη του προϊόντος, καθώς, αν κοπούν οι επενδύσεις στο μάρκετινγκ και το μάνατζμεντ, η επιχείρηση πολύ γρήγορα θα βρεθεί σε αδιέξοδο. Οι οικονομικοί δείκτες, ο στρατηγικός σχεδιασμός και το μάνατζμεντ πρέπει να είναι απολύτως ευθυγραμμισμένα και να λειτουργούν σε αρμονία μεταξύ τους. Στην πράξη βεβαίως συμβαίνει το αντίθετο. Οι οικονομικοί δείκτες και η στρατηγική δεν συμπίπτουν ποτέ και συνήθως κερδίζουν οι πρώτοι σε βάρος της δεύτερης. Χωρίς στρατηγικό σχεδιασμό, όμως, ή καλύτερα χωρίς τη σωστή εφαρμογή ενός αποτελεσματικού στρατηγικού σχεδιασμού, πώς είναι δυνατόν να αναπτυχθεί η οποιαδήποτε επιχείρηση; Είναι εύλογο ότι, αν οι οικονομικοί στόχοι δεν συνοδεύονται από το κατάλληλο ανθρώπινο δυναμικό, δεν αρκούν για να εφαρμοστεί οποιαδήποτε στρατηγική. Η μεθοδολογία αυτή βοηθά να πέσουν τα τείχη μεταξύ των διαφορετικών τμημάτων, ευθυγραμμίζει το μάνατζμεντ με τη στρατηγική, έτσι ώστε να μην αντικρούει το ένα το άλλο και βοηθά την οργάνωση των διευθυντών και των τμημάτων. Τοποθετεί δηλαδή τους οικονομικούς και τους άυλους πόρους σε ένα ενοποιημένο περιβάλλον, βοηθώντας όλους όσους εργάζονται στην ίδια επιχείρηση να συγχρονιστούν στο ίδιο όραμα.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectBalanced scorecard
dc.titleΜεθοδολογία balanced scorecard με εφαρμογές SAP στην επιχειρησιακή στρατηγική
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/2425
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call658.400285 ΚΑΡ


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»