dc.contributor.author | Αλεβυζάκη, Ευαγγελία | |
dc.date.accessioned | 2008-05-12T14:58:45Z | |
dc.date.available | 2008-05-12T14:58:45Z | |
dc.date.issued | 2008-05-12T14:58:45Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/2402 | |
dc.description.abstract | Η αναζήτηση και αξιοποίηση ποιοτικών μεθόδων αξιολόγησης αποτελεί σημαντικό αντικείμενο μελέτης, στο πεδίο της εκπαίδευσης γενικότερα και ειδικότερα στα πλαίσια των συνεργατικών μαθησιακών περιβαλλόντων. Μέσω της παρούσας διπλωματικής εργασίας, επιχειρείται η ανάδειξη της συμβολής των ρουμπρίκων αξιολόγησης (rubrics) στον τομέα της συνεργατικής μάθησης. Η ρουμπρίκα αποτελεί ένα είδος περιγραφικής αξιολόγησης, παρέχοντας έναν τρόπο αποτίμησης της επίδοσης των μαθητών με βάση συγκεκριμένα κριτήρια και διαβαθμίσεις ποιότητας για καθένα από αυτά. πλήθος ερευνών έχουν αποδείξει την εγκυρότητα και αντικειμενικότητα των αποτελεσμάτων που προκύπτουν μέσα από την αποτίμηση της επίδοσης μαθητών με τη βοήθεια ρουμπρίκων. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Εκπαίδευση -- Ηλεκτρονικοί υπολογιστές | |
dc.subject | Team learning approach in education | |
dc.subject | Εκπαιδευτική τεχνολογία | |
dc.subject | Εκπαίδευση -- Αξιολόγηση | |
dc.subject | Αξιολόγηση και βαθμολογία (Εκπαίδευση) | |
dc.title | Ρουμπρίκες αξιολόγησης της επίδοσης μαθητών σε συνεργατικά περιβάλλοντα μάθησης | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/2402 | |
europeana.type | IMAGE | |
dc.identifier.call | 370 ΑΛΕ | |