Show simple item record

dc.contributor.authorΓαλανού, Αικατερίνη.
dc.date.accessioned2008-02-13T11:36:14Z
dc.date.available2008-02-13T11:36:14Z
dc.date.issued2008-02-13T11:36:14Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/2274
dc.description.abstractΟι ραγδαίες αλλαγές στην παγκόσμια οικονομία και κοινωνία, αλλά και τα μεγάλα τεχνολογικά άλματα των τελευταίων πενήντα χρόνων, επιβάλλουν την επανεξέταση του βαθμού στον οποίο η εκπαίδευση ανταποκρίνεται στις προσδοκίες της σύγχρονης κοινωνίας. Η εκπαίδευση καλείται να ανταποκριθεί στη σύγχρονη πρόκληση για ανάπτυξη τεχνολογικού αλφαβητισμού και παραγωγικής συνεισφοράς στην ανάπτυξη κριτικής σκέψης. Η ανανέωση στην εκπαίδευση επιτυγχάνεται με την ένταξη προηγμένων μαθησιακών τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η πλήρη αξιοποίηση των δυνατοτήτων που παρέχουν οι νέες μαθησιακές τεχνολογίες προϋποθέτει σημαντικές επιδράσεις στις διαδικασίες οργάνωσης της διδασκαλίας, στην επιτελούμενη μάθηση και στο πώς αυτή υποστηρίζεται και καθοδηγείται, στο ρόλο του εκπαιδευτικού, στο είδος και τη φύση της συνεργασίας μεταξύ εκπαιδευτικών, τάξεων και σχολείων, στους μηχανισμούς στήριξης του σχολικού έργου, και τέλος στα συστήματα αξιολόγησης. Σύμφωνα με τη μέθοδο του Portfolio, οι μαθητές μπορούν να σχεδιάσουν τον προσωπικό τους φάκελο. Έτσι, ο κάθε μαθητής έχει τη δυνατότητα να «παρακολουθεί την πορεία του εαυτού του» και να αυτοαξιολογείται, χρησι- μοποιώντας στοιχεία τόσο από τη μαθητική όσο και από την εξωσχολική του ζωή, που τον βοηθούν στην αναπτυξιακή και εξελικτική του πορεία μέσα και έξω από το σχολείο. Ιδιαίτερα όμως, πρέπει να αλλάξουν οι τρόποι διδασκαλίας και αξιολόγησης, γιατί όπως έλεγε και ο Νίκος Καζαντζάκης. « …οι δάσκαλοι είναι γέφυρες τις οποίες διασχίζουν οι μαθητές για να φτάσουν στη γνώση, όταν κάνουν αυτό το πέρασμα οι μαθητές και απολαύσουν το ταξίδι τότε πρέπει να τους ενθαρρύνουμε να φτιάξουν τις δικές τους γέφυρες …».
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectElectronic portfolios
dc.subjectPortfolios in education
dc.subjectEducational technology
dc.titleΗλεκτρονικός φάκελος μαθητή ePortfolio
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/2274
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call371.3 ΓΑΛ


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»