Πληροφοριακά Συστήματα μιας 3rd party Logistics εταιρείας : case study: Capocci Logistics Services
Master Thesis
Author
Ασλανίδης, Χαράλαμπος.
Date
2008-02-08View/ Open
Abstract
Σε ένα ανταγωνιστικά εμπορικό περιβάλλον, η προσπάθεια για βελτιστοποίηση της ποιότητας των υπηρεσιών που προσφέρει μια επιχείρηση είναι ότι πιο σημαντικό και για αυτό το λόγο σπαταλούνται ατέλειωτες ώρες στις αίθουσες των meeting σε κάθε εταιρία. Όλες (οι εταιρίες) προσπαθούν να βελτιώσουν το δείκτη εξυπηρέτησης του πελάτη τους. Αν κάποια εταιρία δεν αποσκοπεί σε αυτό τότε μάλλον έχει θέσει λάθος στόχους για αυτή. Παράλληλα όμως τίθονται επί τάπητος και άλλα θέματα – ερωτήματα που έρχονται σε συνάρτηση με το λεγόμενο customer service αλλά και φυσικά με τα στοιχεία κόστους. Εδώ έρχονται τα πληροφοριακά συστήματα που έχουν απλουστεύσει στο μέγιστο τις διαδικασίες που αντιμετωπίζουμε στη καθημερινή «μάχη» που δίνουμε με σκοπό την εξυπηρέτηση του πελάτη και την αύξηση των κερδών μας. Μέσα από την εργασία και τα κεφάλαια που ακολουθούν θα δούμε πως μια 3pl εταιρία προσπαθεί μέσα από τα πληροφοριακά συστήματα που διαθέτει, να παρέχει στους πελάτες της υπηρεσίες ανώτερες που θα την οδηγήσουν στην αύξηση της κερδοφορίας της καθώς και του μεριδίου που διαθέτει στην Ελληνική αγορά.