dc.contributor.author | Τσεχπενάκης, Αναστάσιος | |
dc.date.accessioned | 2007-11-08T08:52:13Z | |
dc.date.available | 2007-11-08T08:52:13Z | |
dc.date.issued | 2007-11-08T08:52:13Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/2014 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο τη διερεύνηση της εφαρμογής του yield management, μέσω πολιτικής διαφοροποίησης των τιμών στην αγορά ταχυμεταφορών. Πιο συγκεκριμένα εξετάζεται η δυνατότητα εφαρμογής πολιτικής χαμηλότερων τιμών, κατά τις διαδρομές επιστροφής από τους εκάστοτε προορισμούς, ώστε μέσω των καλύτερων οικονομικών όρων να αξιοποιηθεί η αδιάθετη δυναμικότητα μεταφοράς και να αυξηθεί το συνολικό όφελος. Δίνονται απαντήσεις σε ερωτήματα που αφορούν τη χρησιμότητα αυτής της πολιτικής τόσο οικονομικά όσο και επιχειρηματικά. Αναπτύσσεται ένα παραμετρικό μοντέλο, μέσω του οποίου υπολογίζεται το ποσοστό έκπτωσης στην αρχική τιμή σε αντιπροσωπευτικές γραμμές εξυπηρέτησης, Το μοντέλο αυτό θα είναι διαδραστικό, και θα δίνει τη δυνατότητα στην εταιρεία ταχυμεταφοράς να εκτιμήσει τη ελαστικότητα ζήτησης της εκάστοτε αγοράς και μέσω αυτής να αναπροσαρμόζει τα ποσοστά έκπτωσης που θα εφαρμόζει σε κάθε ξεχωριστή διαδρομή, με βάση τα δεδομένα που θα προκύπτουν από την εφαρμογή του μοντέλου αυτού. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Postal service -- Management | |
dc.title | Διαμόρφωση πολιτικής διαφοροποίησης τιμής στην αγορά ταχυμεταφορών σε σχέση με την αδιάθετη δυναμικότητα | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/2014 | |
europeana.type | IMAGE | |
dc.identifier.call | 327.73 ΤΣΕ | |