Εμφάνιση απλής εγγραφής

Σχεδιασμός ψηφιακού μαθήματος για την εκπαίδευση εκπαιδευτικών στην εφαρμογή του μοντέλου coaching GROW σε παιδιά με ΔΕΠΥ

dc.contributor.advisorΠαρασκευά, Φωτεινή
dc.contributor.authorΚαφύρα, Αθανασία
dc.date.accessioned2025-11-25T05:34:18Z
dc.date.available2025-11-25T05:34:18Z
dc.date.issued2025-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/18558
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη παρουσιάζει τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την αξιολόγηση ενός ψηφιακού μαθήματος που στοχεύει στην εκπαίδευση δασκάλων δημοτικού σχολείου στην εφαρμογή του μοντέλου coaching GROW για την υποστήριξη παιδιών με ADHD. Το μάθημα, που αναπτύχθηκε στην πλατφόρμα Wix, ενσωματώνει περιεχόμενο πολυμέσων, διαδραστικές ασκήσεις, gamification και εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης για να δημιουργήσει ένα ελκυστικό και προσαρμοστικό μαθησιακό περιβάλλον. Η μεθοδολογία Design-Based Research (DBR) καθοδήγησε την επαναληπτική διαδικασία ανάπτυξης, επιτρέποντας τη συνεχή βελτίωση με βάση την ανατροφοδότηση και την πρακτική αξιολόγηση. Το ψηφιακό μάθημα είναι δομημένο γύρω από τα τέσσερα στάδια του μοντέλου GROW — Στόχος, Πραγματικότητα, Επιλογές και Θέληση — και περιλαμβάνει δραστηριότητες που προάγουν τη γνωστική, συναισθηματική και εμπειρική συμμετοχή. Οι συμμετέχοντες εισάγονται στις έννοιες του coaching, αναστοχάζονται τον ρόλο τους ως εκπαιδευτικοί, εξασκούνται στη λήψη αποφάσεων μέσω διακλαδισμένων σεναρίων και αναπτύσσουν εξατομικευμένα σχέδια δράσης χρησιμοποιώντας υποδείξεις που υποβοηθούνται από τεχνητή νοημοσύνη. Η αξιολόγηση πραγματοποιείται μέσω ερωτηματολογίων πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το μάθημα, κλιμάκων αυτοαποτελεσματικότητας, ερευνών συμμετοχής και ανάλυσης χρήσης εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης. Η μελέτη αυτή συμβάλλει στον τομέα της εκπαιδευτικής τεχνολογίας και της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικων, καταδεικνύοντας πώς τα δομημένα, διαδραστικά ψηφιακά μαθήματα μπορούν να ενισχύσουν τις ικανότητες καθοδήγησης και να υποστηρίξουν την συμπεριληπτική εκπαίδευση για μαθητές με ειδικές ανάγκες.el
dc.format.extent113el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/*
dc.titleΣχεδιασμός ψηφιακού μαθήματος για την εκπαίδευση εκπαιδευτικών στην εφαρμογή του μοντέλου coaching GROW σε παιδιά με ΔΕΠΥel
dc.title.alternativeDesign and development an e-training program for teachers based on grow model to enhance children with ADHDel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENThis study presents the design, development, and evaluation of a digital course aimed at training elementary school teachers in the application of the GROW coaching model to support children with ADHD. The course, developed on the Wix platform, incorporates multimedia content, interactive exercises, gamification, and artificial intelligence tools to create an engaging and adaptive learning environment. The Design-Based Research (DBR) methodology guided the iterative development process, enabling continuous improvement based on feedback and practical evaluation. The digital course is structured around the four stages of the GROW model — Goal, Reality, Options, and Will — and includes activities that promote cognitive, emotional, and experiential engagement. Participants are introduced to coaching concepts, reflect on their role as educators, practice decision-making through branching scenarios, and develop personalized action plans using AI-assisted prompts. Assessment is carried out through pre-, during, and post-course questionnaires, self-efficacy scales, engagement surveys, and analysis of artificial intelligence tool usage. This research contributes to the field of educational technology and professional development for educators, demonstrating how structured, interactive digital courses can enhance coaching skills and support inclusive education for students with special needs.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΨηφιακή κατάρτιση εκπαιδευτικώνel
dc.subject.keywordΜοντέλο GROWel
dc.subject.keywordΔΕΠΥel
dc.subject.keywordΨηφιακό μάθημαel
dc.date.defense2025-10-20


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»