| dc.contributor.advisor | Παρασκευά, Φωτεινή | |
| dc.contributor.author | Καφύρα, Αθανασία | |
| dc.date.accessioned | 2025-11-25T05:34:18Z | |
| dc.date.available | 2025-11-25T05:34:18Z | |
| dc.date.issued | 2025-09 | |
| dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/18558 | |
| dc.description.abstract | Η παρούσα μελέτη παρουσιάζει τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την αξιολόγηση ενός ψηφιακού μαθήματος που στοχεύει στην εκπαίδευση δασκάλων δημοτικού σχολείου στην εφαρμογή του μοντέλου coaching GROW για την υποστήριξη παιδιών με ADHD. Το μάθημα, που αναπτύχθηκε στην πλατφόρμα Wix, ενσωματώνει περιεχόμενο πολυμέσων, διαδραστικές ασκήσεις, gamification και εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης για να δημιουργήσει ένα ελκυστικό και προσαρμοστικό μαθησιακό περιβάλλον. Η μεθοδολογία Design-Based Research (DBR) καθοδήγησε την επαναληπτική διαδικασία ανάπτυξης, επιτρέποντας τη συνεχή βελτίωση με βάση την ανατροφοδότηση και την πρακτική αξιολόγηση. Το ψηφιακό μάθημα είναι δομημένο γύρω από τα τέσσερα στάδια του μοντέλου GROW — Στόχος, Πραγματικότητα, Επιλογές και Θέληση — και περιλαμβάνει δραστηριότητες που προάγουν τη γνωστική, συναισθηματική και εμπειρική συμμετοχή. Οι συμμετέχοντες εισάγονται στις έννοιες του coaching, αναστοχάζονται τον ρόλο τους ως εκπαιδευτικοί, εξασκούνται στη λήψη αποφάσεων μέσω διακλαδισμένων σεναρίων και αναπτύσσουν εξατομικευμένα σχέδια δράσης χρησιμοποιώντας υποδείξεις που υποβοηθούνται από τεχνητή νοημοσύνη. Η αξιολόγηση πραγματοποιείται μέσω ερωτηματολογίων πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το μάθημα, κλιμάκων αυτοαποτελεσματικότητας, ερευνών συμμετοχής και ανάλυσης χρήσης εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης. Η μελέτη αυτή συμβάλλει στον τομέα της εκπαιδευτικής τεχνολογίας και της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικων, καταδεικνύοντας πώς τα δομημένα, διαδραστικά ψηφιακά μαθήματα μπορούν να ενισχύσουν τις ικανότητες καθοδήγησης και να υποστηρίξουν την συμπεριληπτική εκπαίδευση για μαθητές με ειδικές ανάγκες. | el |
| dc.format.extent | 113 | el |
| dc.language.iso | el | el |
| dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
| dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
| dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ | * |
| dc.title | Σχεδιασμός ψηφιακού μαθήματος για την εκπαίδευση εκπαιδευτικών στην εφαρμογή του μοντέλου coaching GROW σε παιδιά με ΔΕΠΥ | el |
| dc.title.alternative | Design and development an e-training program for teachers based on grow model to enhance children with ADHD | el |
| dc.type | Master Thesis | el |
| dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
| dc.description.abstractEN | This study presents the design, development, and evaluation of a digital course aimed at training elementary school teachers in the application of the GROW coaching model to support children with ADHD. The course, developed on the Wix platform, incorporates multimedia content, interactive exercises, gamification, and artificial intelligence tools to create an engaging and adaptive learning environment. The Design-Based Research (DBR) methodology guided the iterative development process, enabling continuous improvement based on feedback and practical evaluation. The digital course is structured around the four stages of the GROW model — Goal, Reality, Options, and Will — and includes activities that promote cognitive, emotional, and experiential engagement. Participants are introduced to coaching concepts, reflect on their role as educators, practice decision-making through branching scenarios, and develop personalized action plans using AI-assisted prompts. Assessment is carried out through pre-, during, and post-course questionnaires, self-efficacy scales, engagement surveys, and analysis of artificial intelligence tool usage. This research contributes to the field of educational technology and professional development for educators, demonstrating how structured, interactive digital courses can enhance coaching skills and support inclusive education for students with special needs. | el |
| dc.contributor.master | Ηλεκτρονική Μάθηση | el |
| dc.subject.keyword | Ψηφιακή κατάρτιση εκπαιδευτικών | el |
| dc.subject.keyword | Μοντέλο GROW | el |
| dc.subject.keyword | ΔΕΠΥ | el |
| dc.subject.keyword | Ψηφιακό μάθημα | el |
| dc.date.defense | 2025-10-20 | |