| dc.contributor.advisor | Σάμψων, Δημήτριος | |
| dc.contributor.author | Κίτσιου, Ανδριάνα | |
| dc.date.accessioned | 2025-11-04T07:26:48Z | |
| dc.date.available | 2025-11-04T07:26:48Z | |
| dc.date.issued | 2025-09 | |
| dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/18310 | |
| dc.description.abstract | Τα τελευταία χρόνια, η ανάγκη για την καλλιέργεια αξιών και στάσεων που συνδέονται με το ευ αγωνίζεσθαι στην εκπαίδευση είναι πιο επιτακτική από ποτέ, καθώς φαινόμενα όπως η βία, ο χουλιγκανισμός και η φαρμακοδιέγερση επηρεάζουν αρνητικά όχι μόνο τον αθλητισμό αλλά και την κοινωνία στο σύνολό της. Στο πλαίσιο αυτό, η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία με τίτλο «Καλλιεργώ αξίες και συμπεριφορές ευ αγωνίζεσθαι μέσα και έξω από το γήπεδο» αποσκοπεί στη σχεδίαση, ανάπτυξη και αξιολόγηση ενός ψηφιακού μαθήματος που απευθύνεται σε μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Στόχος του είναι η καλλιέργεια στάσεων και συμπεριφορών που σχετίζονται με το ευ αγωνίζεσθαι, τόσο εντός όσο και εκτός του αγωνιστικού χώρου, προάγοντας τον σεβασμό, τη συνεργασία, την ακεραιότητα και την υπευθυνότητα. Τα μαθησιακά αποτελέσματα του ψηφιακού μαθήματος είναι να διδάξουν στους μαθητές την κατανόηση και την εφαρμογή των αξιών του ευ αγωνίζεσθαι, να τους ευαισθητοποιήσουν απέναντι σε φαινόμενα όπως η φαρμακοδιέγερση και ο χουλιγκανισμός, και να τους κατευθύνουν στην αξιολόγηση στρατηγικών και δράσεων που ενισχύουν το φίλαθλο πνεύμα στη σχολική κοινότητα. Το προτεινόμενο ψηφιακό μάθημα αξιοποίησε διαδραστικό υλικό, πολυμεσικά εργαλεία και βιωματικές δραστηριότητες που συνδέουν τη θεωρία με την πράξη, δίνοντας τη δυνατότητα στους μαθητές να αναστοχαστούν, να λάβουν αποφάσεις σε σενάρια προσομοίωσης και να εφαρμόσουν θετικές συμπεριφορές στον αθλητισμό και την καθημερινότητά τους. Η παρούσα διπλωματική εργασία, λοιπόν, φιλοδοξεί να καλύψει ένα υπαρκτό παιδαγωγικό κενό, προσφέροντας δωρεάν και εύκολα προσβάσιμη εκπαίδευση στα ελληνικά. Με την ανάπτυξη και αξιοποίηση του προτεινόμενου ψηφιακού μαθήματος, συμβάλλει στη διαμόρφωση μιας σχολικής κουλτούρας που προωθεί το ευ αγωνίζεσθαι και ενισχύει την ελληνική εκπαιδευτική κοινότητα με ένα καινοτόμο εργαλείο μάθησης. | el |
| dc.format.extent | 382 | el |
| dc.language.iso | el | el |
| dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
| dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
| dc.title | Ψηφιακό μάθημα για την καλλιέργεια αξιών του ευ αγωνίζεσθαι σε μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης | el |
| dc.title.alternative | A digital self-study course for cultivating fair play values in secondary school students | el |
| dc.type | Master Thesis | el |
| dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
| dc.description.abstractEN | In recent years, the need to cultivate values and attitudes related to fair play in education has become more urgent than ever, as phenomena such as violence, hooliganism, and doping negatively affect not only sports but also society as a whole. Within this framework, the present master’s thesis, entitled “Cultivating Values and Behaviors of Fair Play Inside and Outside the Field”, focuses on the design, development, and evaluation of a digital course addressed to secondary school students. Its main objective is to foster values and behaviors associated with fair play, both within and beyond the playing field, promoting respect, cooperation, integrity, and responsibility.
The learning outcomes of the digital course aim to enable students to understand and apply the principles of fair play, to raise awareness of issues such as doping and hooliganism, and to guide them in evaluating strategies and actions that strengthen sportsmanship within the school community.
The proposed digital course employed interactive material, multimedia resources, and experiential activities that bridge theory and practice, offering students opportunities to reflect, make decisions in simulation scenarios, and adopt positive behaviors in both sports and everyday life.
This thesis aspires to address an existing pedagogical gap by providing free and easily accessible education in Greek. Through the development and implementation of the proposed digital course, it contributes to cultivating a school culture that promotes fair play and supports the Greek educational community with an innovative learning tool. | el |
| dc.contributor.master | Ηλεκτρονική Μάθηση | el |
| dc.subject.keyword | Ευ αγωνίζεσθαι | el |
| dc.subject.keyword | Ψηφιακή μάθηση | el |
| dc.subject.keyword | Δευτεροβάθμια εκπαίδευση | el |
| dc.subject.keyword | Φυσική αγωγή | el |
| dc.subject.keyword | Χουλιγκανισμός | el |
| dc.subject.keyword | Φαρμακοδιέγερση | el |
| dc.subject.keyword | Φίλαθλο πνεύμα | el |
| dc.date.defense | 2025-10-20 | |