Show simple item record

Ψηφιακό μάθημα για την ασφαλή και υπεύθυνη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης από εφήβους

dc.contributor.advisorΣάμψων, Δημήτριος
dc.contributor.authorΠαπαδάκη, Χαρίκλεια
dc.date.accessioned2025-11-03T15:21:02Z
dc.date.available2025-11-03T15:21:02Z
dc.date.issued2025-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/18287
dc.description.abstractΗ τεχνητή νοημοσύνη (ΤΝ) επηρεάζει ολοένα και περισσότερο την καθημερινότητα και τη σκέψη των εφήβων, δημιουργώντας νέες προκλήσεις. Η παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την αξιολόγηση ενός ψηφιακού μαθήματος, που στοχεύει στην καλλιέργεια υπεύθυνης και ασφαλούς στάσης απέναντι στη χρήση της ΤΝ, καθώς και στην ανάπτυξη στάσεων και συμπεριφορών που εναρμονίζονται με τις κοινωνικές και νομικές αρχές. Το μάθημα αποτελείται από τέσσερα μικρομαθήματα και περιλαμβάνει δραστηριότητες που βοηθούν τους μαθητές να κατανοήσουν πώς λειτουργεί η ΤΝ, πώς επηρεάζει τη σκέψη και τις σχέσεις τους, ποιοι κίνδυνοι απορρέουν από τη λανθασμένη χρήση της και πώς μπορεί να αξιοποιηθεί ασφαλώς μέσα και έξω από το σχολικό περιβάλλον. Στο τελικό στάδιο, οι μαθητές δημιουργούν τον δικό τους κώδικα δεοντολογίας, εκφράζοντας προσωπικές αξίες και αντιλήψεις για την υπεύθυνη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης.el
dc.format.extent420el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΨηφιακό μάθημα για την ασφαλή και υπεύθυνη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης από εφήβουςel
dc.title.alternativeA digital self-study course for adolescents on the safe and responsible use of Artificial Intelligenceel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENArtificial Intelligence (AI) increasingly influences the daily lives and thinking of adolescents, creating new challenges. This thesis focuses on the design, development, and evaluation of a digital course that aims to cultivate a responsible and safe attitude towards the use of AI, as well as to develop attitudes and behaviors that align with social and legal principles. The course consists of four micro-lessons and includes activities that help students understand how AI works, how it affects their thinking and relationships, what risks arise from its misuse, and how it can be used safely both inside and outside the school environment. In the final stage, students create their own code of ethics, expressing personal values and perceptions regarding the responsible use of artificial intelligence.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΕφηβείαel
dc.subject.keywordΤεχνητή νοημοσύνηel
dc.subject.keywordΨηφιακή ηθικήel
dc.subject.keywordΑσφαλής χρήση ΤΝel
dc.subject.keywordArtificial Intelligenceel
dc.subject.keywordAdolescentsel
dc.subject.keywordResponsible AI useel
dc.date.defense2025-10-22


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»