dc.contributor.advisor | Τσάκωνας, Παναγιώτης | |
dc.contributor.author | Συρίμης, Χρυσόστομος | |
dc.date.accessioned | 2025-09-30T06:53:22Z | |
dc.date.available | 2025-09-30T06:53:22Z | |
dc.date.issued | 2025-09 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/18151 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζει την ανάπτυξη μιας εκπαιδευτικής
πλατφόρμας που αξιοποιεί την Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) για να προσφέρει
εξατομικευμένη μάθηση και υποστηρικτική καθοδήγηση μέσω προσαρμόσιμων
ψηφιακών βοηθών. Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να δημιουργούν και να διαμορφώνουν
εξατομικευμένα μοντέλα συνομιλίας με βάση το διδακτικό τους υλικό, ενώ οι μαθητές
αλληλεπιδρούν με αυτούς τους βοηθούς και συμμετέχουν σε quiz που έχουν
δημιουργηθεί δυναμικά με τη χρήση τεχνολογιών ΤΝ. Η πλατφόρμα ενσωματώνει
αρχές εξατομικευμένης μάθησης, επεξεργασίας φυσικής γλώσσας και σχεδιαστικές
προσεγγίσεις αλληλεπίδρασης ανθρώπου–μηχανής, αναδεικνύοντας στην πράξη την
εκπαιδευτική αξιοποίηση των μεγάλων γλωσσικών μοντέλων (LLMs). Επιπλέον,
συζητoύνται τα ηθικά, παιδαγωγικά και τεχνικά ζητήματα που προκύπτουν από την
εισαγωγή της ΤΝ στην τάξη, βάσει σύγχρονης διεθνούς βιβλιογραφίας και της
εμπειρίας από την υλοποίηση της εφαρμογής. | el |
dc.format.extent | 43 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής για εκπαίδευση μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης και παροχής ψηφιακής βοήθειας στους μαθητές | el |
dc.title.alternative | Web-based application for training AI models and providing digital assistance to students and teachers | el |
dc.type | Bachelor Dissertation | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | This thesis presents the development of an educational web platform that integrates
Artificial Intelligence (AI) to offer personalized learning and dialog-based support
through customizable AI assistants. Teachers can create and fine-tune AI-driven chat
models using their instructional content, while students can interact with these
assistants and participate in AI-generated quizzes. The platform combines personalized
learning principles, natural language processing (NLP), and human–computer
interaction (HCI) design patterns, showcasing the practical educational utility of large
language models (LLMs). Additionally, it discusses ethical, pedagogical, and technical
considerations, drawing upon recent international research and real-world
implementation. | el |
dc.subject.keyword | AI | el |
dc.subject.keyword | Education | el |
dc.subject.keyword | Assistant | el |
dc.subject.keyword | Δάσκαλος | el |
dc.subject.keyword | Εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Ψηφιακός βοηθός | el |
dc.date.defense | 2025-09-19 | |