Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΖάννης, Θεόδωρος
dc.contributor.authorΖώνιου, Χριστίνα
dc.date.accessioned2025-09-08T05:24:12Z
dc.date.available2025-09-08T05:24:12Z
dc.date.issued2025-06
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/18102
dc.description.abstractΤο περιεχόμενο της ακόλουθης εργασίας παρουσιάζει τις κυριότερες τεχνολογίες περιστολής εκπομπών NOx και SΟx που παράγονται από ναυτικές μηχανές. Οι τεχνολογίες μείωσης των εκπομπών ρύπων χωρίζονται σε «εσωτερικά» και «εξωτερικά» μέτρα. Στα «εσωτερικά» αναλύονται οι τεχνολογίες που έχουν εφαρμογή εντός των ναυτικών μηχανών, στους θαλάμους καύσης, για τον περιορισμό του σχηματισμού των NOx και SΟx. Εν αντιθέσει, χρησιμοποιώντας τον όρο «εξωτερικά μέτρα», γίνεται αναφορά στις τεχνολογίες που εφαρμόζονται στην εξαγωγή των ναυτικών μηχανών, έχοντας στόχο την περιστολή των εκπομπών NOx και SΟx μέσω της επεξεργασίας των καυσαερίων. Συνεπώς, η εργασία αποσκοπεί στην παρουσίαση και κριτική αξιολόγηση των σημαντικότερων εσωτερικών και εξωτερικών μέτρων περιστολής των εκπομπών NOx και SΟx από ναυτικές μηχανές ντίζελ και μηχανές διπλού καυσίμου.el
dc.format.extent70el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΚριτική επισκόπηση εσωτερικών και εξωτερικών μέτρων για την περιστολή των εκπομπών NOx και SOx από ναυτικές μηχανέςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENThe following thesis presents the main NOx and SOx reduction technologies produced by marine engines. Technologies for reducing pollutant emissions are divided into “internal” and “external” measures. “Internal measures” refer to technologies that can be applied inside of the marine engines, in combustion chambers. In contrast, using the term “external measures”, reference is made to technologies applied to the exhaust of marine engines, aiming to limit the emissions through exhaust gas treatment. Therefore, the thesis aims to present and critically evaluate the most important internal and external measures to reduce the emissions of NOx and SOx which produced in marine diesel and dual-fuel engines.el
dc.corporate.nameΣχολή Ναυτικών Δοκίμωνel
dc.contributor.masterΔΠΜΣ στη Διοίκηση στη Ναυτική Επιστήμη και Τεχνολογίαel
dc.subject.keywordΚανονισμοίel
dc.subject.keywordΕσωτερικά μέτραel
dc.subject.keywordΕξωτερικά μέτραel
dc.date.defense2025-06-11


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»