dc.contributor.advisor | Virvou, Maria | |
dc.contributor.advisor | Βίρβου, Μαρία | |
dc.contributor.author | Grammenidis, George | |
dc.contributor.author | Γραμμενίδης, Γεώργιος | |
dc.date.accessioned | 2025-07-30T08:48:00Z | |
dc.date.available | 2025-07-30T08:48:00Z | |
dc.date.issued | 2025-06 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/18050 | |
dc.description.abstract | Τα 2D platforming παιχνίδια είναι ένα πολύ διαδεδομένο είδος βιντεοπαιχνιδιών για δεκαετίες, με τόσες πολλές κυκλοφορίες που για να ξεχωρίσει ένα καινούργιο ανάμεσα τους πρέπει να προσφέρει μοναδικές ικανότητες κίνησης. Τα 2D platforming παιχνίδια όμως με έμφαση στην ιστορία είναι λίγα σε σχέση με άλλα είδη βιντεοπαιχνιδιών. Ο σκοπός αυτής της εργασίας είναι η υλοποίηση ενός 2D platforming παιχνιδιού με πρωτότυπες μηχανισμούς κίνησης και μια πλήρως ανεπτυγμένη ιστορία βασισμένη στην δομή τριών πράξεων. Η εργασία είναι ένα παιχνίδι δύο διαστάσεων αναπτυγμένο στην Unity Engine με την γλώσσα C# το οποίο εναλλάσσεται μεταξύ top down τμημάτων που εκτυλλίσεται η ιστορία και 2D side scrolling επιπέδων. Τα επίπεδα εξερευνούν πρωτότυπους μηχανισμούς βασισμένους στον συγχρονισμό αναπηδήσεων όσο το δυνατότερο πιο κοντά στο έδαφος καθώς και μια ποικιλία άλλων εμπνευσμένων από άλλα παιχνίδια. | el |
dc.format.extent | 85 | el |
dc.language.iso | en | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/gr/ | * |
dc.title | Subversion : a story based 2d platformer game in Unity | el |
dc.title.alternative | Subversion : ένα 2d platformer παιχνίδι με ιστορία σε Unity | el |
dc.type | Bachelor Dissertation | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | 2D platforming games have been a very prominent genre of video games for decades with so many releases it is essential for any new ones to have unique movement abilities to stand out. 2D platforming games with a focus on stories on the extent of other genres of video games however have been lacking. The purpose of this project is to implement a 2D platforming game with original movement mechanics and a fully developed narrative with a traditional three act structure. The project is a 2D video game developed with the Unity Engine and the C# language that alternates between top down segments where the story takes place and 2D side scrolling platforming stages. The stages explore the original mechanics built around timing bounces as close to the ground as possible as well as a variety of other ones inspired by multiple other games. | el |
dc.subject.keyword | Platforming | el |
dc.subject.keyword | Unity | el |
dc.subject.keyword | Platforming game | el |
dc.subject.keyword | 2D Platforming game | el |
dc.subject.keyword | Storytelling in games | el |
dc.subject.keyword | Narrative In games | el |
dc.subject.keyword | Mechanical innovation | el |
dc.date.defense | 2025-06-20 | |