dc.contributor.advisor | Αλέπης, Ευθύμιος | |
dc.contributor.author | Μπερούκας, Ευστάθιος | |
dc.date.accessioned | 2025-07-25T09:03:45Z | |
dc.date.available | 2025-07-25T09:03:45Z | |
dc.date.issued | 2025-06 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/18022 | |
dc.description.abstract | Η εργασία αυτή αφορά την ανάπτυξη ενός παιχνιδιού Action RPG που σε περιβάλλον ανάπτυξης Unity. Περιγράφει τη σύλληψη των βασικών μηχανισμών του παιχνιδιού, όπως η μάχη σε πραγματικό χρόνο, η εξέλιξη του χαρακτήρα και την ολοκλήρωση αποστολών. Η εργασία αναλύει την τεχνική υλοποίηση συστημάτων παιχνιδιού όπως η συμπεριφορά των εχθρών, η διαχείριση αποθέματος και τα δέντρα δεξιοτήτων με χρήση της C#. Επιπλέον, τονίζεται η ενσωμάτωση της μηχανής φυσικής της Unity, των εργαλείων κίνησης και του συστήματος διεπαφής του χρήστη για τη δημιουργία μιας άμεσης και οπτικά ελκυστικής εμπειρίας. Τελικά, το δοκίμιο αναδεικνύει πώς η ευελιξία της Unity ενίσχυσε τη δημιουργία ενός δυναμικού και διαδραστικού κόσμου RPG, με την χρήση όλων των εργαλίων που παρέχει στον χρήστη, όπως ο έλεγχος και η δημιουργία animations και τα physics models. | el |
dc.format.extent | 64 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Ανάπτυξη παιχνιδιού action RPG σε περιβάλλον Unity2D | el |
dc.title.alternative | Action RPG game development in Unity2D environment | el |
dc.type | Bachelor Dissertation | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | This project involves the development of an Action RPG game within the Unity development environment. It describes the conception of the game's core mechanics, such as real-time combat, character progression, and quest completion. The work analyzes the technical implementation of game systems like enemy behavior, inventory management, and skill trees using C#. Additionally, it emphasizes the integration of Unity's physics engine, motion tools, and user interface system to create an immediate and visually engaging experience. Ultimately, the paper highlights how Unity's flexibility enhanced the creation of a dynamic and interactive RPG world, utilizing all the tools it offers to the developer, such as animation control, creation, and physics models. | el |
dc.subject.keyword | Unity | el |
dc.subject.keyword | RPG | el |
dc.subject.keyword | 2D | el |
dc.subject.keyword | Action RPG | el |
dc.subject.keyword | Video game | el |
dc.subject.keyword | C# | el |
dc.date.defense | 2025-06 | |