Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ανάπτυξη παιχνιδιού action RPG σε περιβάλλον Unity2D

dc.contributor.advisorΑλέπης, Ευθύμιος
dc.contributor.authorΜπερούκας, Ευστάθιος
dc.date.accessioned2025-07-25T09:03:45Z
dc.date.available2025-07-25T09:03:45Z
dc.date.issued2025-06
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/18022
dc.description.abstractΗ εργασία αυτή αφορά την ανάπτυξη ενός παιχνιδιού Action RPG που σε περιβάλλον ανάπτυξης Unity. Περιγράφει τη σύλληψη των βασικών μηχανισμών του παιχνιδιού, όπως η μάχη σε πραγματικό χρόνο, η εξέλιξη του χαρακτήρα και την ολοκλήρωση αποστολών. Η εργασία αναλύει την τεχνική υλοποίηση συστημάτων παιχνιδιού όπως η συμπεριφορά των εχθρών, η διαχείριση αποθέματος και τα δέντρα δεξιοτήτων με χρήση της C#. Επιπλέον, τονίζεται η ενσωμάτωση της μηχανής φυσικής της Unity, των εργαλείων κίνησης και του συστήματος διεπαφής του χρήστη για τη δημιουργία μιας άμεσης και οπτικά ελκυστικής εμπειρίας. Τελικά, το δοκίμιο αναδεικνύει πώς η ευελιξία της Unity ενίσχυσε τη δημιουργία ενός δυναμικού και διαδραστικού κόσμου RPG, με την χρήση όλων των εργαλίων που παρέχει στον χρήστη, όπως ο έλεγχος και η δημιουργία animations και τα physics models.el
dc.format.extent64el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΑνάπτυξη παιχνιδιού action RPG σε περιβάλλον Unity2Del
dc.title.alternativeAction RPG game development in Unity2D environmentel
dc.typeBachelor Dissertationel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENThis project involves the development of an Action RPG game within the Unity development environment. It describes the conception of the game's core mechanics, such as real-time combat, character progression, and quest completion. The work analyzes the technical implementation of game systems like enemy behavior, inventory management, and skill trees using C#. Additionally, it emphasizes the integration of Unity's physics engine, motion tools, and user interface system to create an immediate and visually engaging experience. Ultimately, the paper highlights how Unity's flexibility enhanced the creation of a dynamic and interactive RPG world, utilizing all the tools it offers to the developer, such as animation control, creation, and physics models.el
dc.subject.keywordUnityel
dc.subject.keywordRPGel
dc.subject.keyword2Del
dc.subject.keywordAction RPGel
dc.subject.keywordVideo gameel
dc.subject.keywordC#el
dc.date.defense2025-06


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»