dc.contributor.advisor | Αλέπης, Ευθύμιος | |
dc.contributor.author | Ξύδης, Χρίστος | |
dc.date.accessioned | 2025-07-24T06:46:11Z | |
dc.date.available | 2025-07-24T06:46:11Z | |
dc.date.issued | 2025-06 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/18014 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με το παιχνίδι The amazing runner, ένα παιχνίδι ρόλων πρώτου προσώπου στην μηχανή unreal engine με την χρήση Blueprints
Αναλυτικότερα, η παρούσα αναφορά αποτελείται από πέντε κεφάλαια. Αρχικά, βλέπουμε το πως έχει γίνει το αρχικό μενού. Στο δεύτερο κεφάλαιο βλέπουμε με πιο τρόπο αναπτύχθηκε όλο το πρώτο level μαζί με τα blueprints. Στο τρίτο κεφάλαιο είναι η ανάπτυξη όλου του δευτέρου λεβελ μαζί με τα blueprints του . Ενώ για τέλος υπάρχουν κάποια συμπεράσματα και παρατηρήσεις
Σκοπός μου κατά την διάρκεια της συγγραφής, δεν ήταν μόνο η ορθή και όσο το δυνατόν
πληρέστερη ανάλυση του θέματος. Έγινε προσπάθεια, έτσι ώστε το περιεχόμενο της εργασίας να είναι κατανοητό και σαφές, γι’ αυτό η ανάλυση του θέματος έγινε με την βοήθεια των Screenshots από τα blueprints του παιχνιδιού.
Η ανάπτυξη κάποιου παιχνιδιού ήταν μια ιδέα που με εξίταρε αλλά φαινόταν και μακρινή όταν ήμουν μικρότερος . Πλέον με τις κατάλληλες γνώσεις που απέκτησα αυτά τα χρόνια στο Πανεπιστήμιο βρέθηκα σε θέση να φτιάξω το δικό μου παιχνίδι στην μηχανή unreal engine . Μια ισχυρή μηχανή φιλική προς τον χρήστη και με παιχνίδια που έχουν κάνει μεγάλο θρίαμβο να έχουν βγει από αυτή . Για παράδειγμα το Fortnite και το Rocket league. | el |
dc.format.extent | 44 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | The amazing runner : ένα παιχνίδι ρόλων πρώτου προσώπου στην μηχανή unreal engine | el |
dc.title.alternative | The amazing runner : a first – person role-playing game in unreal engine | el |
dc.type | Bachelor Dissertation | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | This present dissertation focuses on the game The Amazing Runner, a first-person role-playing game developed in the Unreal Engine using Blueprints. More specifically, this report is structured into four chapters.
Ιn detail, this report consists of five chapters. Initially, we present how the main menu was created. In the second chapter, we describe the development of the first level along with its corresponding blueprints. The third chapter focuses on the development of the second level, also including its blueprints. Finally, the report concludes with some observations and conclusions.
My goal during the writing process was not only to provide an accurate and thorough analysis of the topic. I also aimed for the content to be clear and understandable. For this reason, the analysis is supported with screenshots from the Blueprints of the game.
Developing a game was an idea that excited me, although it once seemed distant when I was younger. Now, with the knowledge I have gained over the years at university, I found myself capable of creating my own game in the Unreal Engine—a powerful and user-friendly engine, known for producing successful games such as Fortnite and Rocket League. | el |
dc.subject.keyword | Role playing | el |
dc.subject.keyword | Blueprints | el |
dc.subject.keyword | Βιντεοπαιχνίδι | el |
dc.subject.keyword | Unreal Engine | el |
dc.date.defense | 2025-07-11 | |