dc.contributor.advisor | Αποστόλου, Δημήτριος | |
dc.contributor.author | Ζορμπάς, Αλέξιος | |
dc.date.accessioned | 2025-07-22T09:50:40Z | |
dc.date.available | 2025-07-22T09:50:40Z | |
dc.date.issued | 2025-06 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/18002 | |
dc.description.abstract | Το θέμα της εργασίας είναι η υλοποίηση ενός ηλεκτρονικού παιχνιδιού που προσομοιώνει ένα
επιτραπέζιο παιχνίδι ποδοσφαίρου. Στο πρώτο κεφαλαιο γίνεται αρχικά μια ιστορική
αναδρομή στην ιστορία των ηλεκτρονικών παιχνιδιών από τα αρχικά στάδια μέχρι σήμερα.
Στην συνέχεια αναφέρεται η ιστορία των ηλεκτρονικών ποδοσφαίρου και μετρά ειδικότερα των
παιχνιδιών επιτραπέζιου ποδοσφαίρου. Τέλος, στο πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται επίσης η
ιστορία των τεχνικών υλοποίησης των ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Στο δεύτερο κεφάλαιο,
περιγράφεται η υλοποίηση ενός ηλεκτρονικού παιχνιδιού επιτραπέζιου ποδοσφαίρου. Αρχικά
περιγράφεται το θεωρητικό υπόβαθρο τος εφαρμογής, και στη συνέχεια περιγράφονται οι
τεχνικές λεπτομέρειες της υλοποίησης. Στο πρώτο μέρος υπάρχει αναφορά στα
χαρακτηριστικά των αντικειμένων και για ποιο λόγο έχουν υλοποιηθεί με συγκεκριμένο τρόπο
καθώς και στις μαθηματικές εξισώσεις και στις συναρτήσεις που αξιοποιούνται για την
λειτουργικότητα της εφαρμογής. Στο δεύτερο μέρος, αρχικά αναφέρονται λεπτομέρειες για τα
αντικείμενα του παιχνιδιού, δηλαδή λεπτομέρειες για την εμφάνιση τους, για τα
χαρακτηριστικά τους και ποιος είναι ο ρόλος τους στο παιχνίδι. Μετά αναφέρονται οι βασικές
λειτουργίες της εφαρμογής, δηλαδή πως ο χρήστης χειρίζεται τους παίκτες, πως
καταγράφεται το σκορ του αγώνα και πως ολοκληρώνεται το παιχνίδι. Τέλος αναφέρεται πως
λειτουργεί το αρχικό μενού στο παιχνίδι. | el |
dc.format.extent | 65 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Δημιουργία ηλεκτρονικού παιχνιδιού επιτραπέζιου ποδοσφαίρου | el |
dc.title.alternative | Development of electronic table football game | el |
dc.type | Bachelor Dissertation | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | The subject of the following project is the development of a table soccer video game. At the
first chapter, the paper starts by focusing on the history of video games, from the beginning
stages to today. Then it focuses exclusively on the history of soccer video games and table
soccer video games. At the end of the first chapter, it focuses on the evolution of the
development of video games. At the second chapter, the paper focuses on the development
stages of a table soccer video game. The first part’s subject is the theoretical background of
the project, and then the second part focuses on the technical details of the development. At
first we focus on certain properties of the objects and why they were developed in a certain
way and then we focus on the mathematical equations and the functions that were used
during the development. At the second part of the second chapter we talk about details of
the objects of the game, like their properties, their appereance and their role in the game.
Then we talk about the basic functions of the game, such as the movement of the players,
how the score changes and how the game ends. At the end we talk about the main menu of
the game. | el |
dc.subject.keyword | Επιτραπέζια παιχνίδια | el |
dc.subject.keyword | Ηλεκτρονικά παιχνίδια | el |
dc.subject.keyword | Ποδόσφαιρο | el |
dc.subject.keyword | Προσομοίωση | el |
dc.subject.keyword | Αθλήματα | el |
dc.date.defense | 2025-06-20 | |