Εμφάνιση απλής εγγραφής

Παιχνίδι για περιβαλλοντική εκπαίδευση

dc.contributor.advisorΑλέπης, Ευθύμιος
dc.contributor.authorΝικολαΐδης, Άγγελος
dc.date.accessioned2025-07-18T06:28:33Z
dc.date.available2025-07-18T06:28:33Z
dc.date.issued2025-06
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17981
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά την ανάπτυξη ενός διαδραστικού ψηφιακού παιχνιδιού, με σκοπό την περιβαλλοντική εκπαίδευση και την ευαισθητοποίηση των νέων. Το παιχνίδι ενσωματώνει μηχανισμούς συλλογής και ανακύκλωσης απορριμμάτων, προσφέροντας στον παίκτη την ευκαιρία να μάθει βασικές έννοιες βιωσιμότητας μέσω διασκεδαστικής αλληλεπίδρασης. Κατά τη διάρκεια της εμπειρίας, ο παίκτης μετακινείται σε διάφορα περιβάλλοντα, όπως πόλεις, πάρκα και παραλίες, όπου συλλέγει σκουπίδια και τα τοποθετεί στους αντίστοιχους κάδους ανακύκλωσης. Με τη σωστή διαχείριση των απορριμμάτων, ο παίκτης κερδίζει πόντους βιωσιμότητας, αποκτά εμπειρία (XP), ανεβαίνει επίπεδα και ξεκλειδώνει εναλλακτικούς τρόπους μετακίνησης, όπως e-bikes και rollers, που είναι φιλικοί προς το περιβάλλον. Η εφαρμογή αναπτύχθηκε χρησιμοποιώντας τη μηχανή Unity και τη γλώσσα C#, εφαρμόζοντας αρχές αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού, καθώς και σχεδιαστικά πρότυπα όπως το Singleton. Επιπλέον, ενσωματώθηκαν τεχνικές αποθήκευσης σκορ και καταγραφής προόδου σε τοπική βάση δεδομένων. Το παιχνίδι αποσκοπεί στην ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης με έναν διασκεδαστικό και εκπαιδευτικό τρόπο, συνδυάζοντας την τεχνολογία με την κοινωνική ευθύνη.el
dc.format.extent85el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΠαιχνίδι για περιβαλλοντική εκπαίδευσηel
dc.title.alternativeGame for environmental educationel
dc.typeBachelor Dissertationel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENThis undergraduate thesis centers on the creation of an interactive educational game designed to raise environmental awareness among young users. The game integrates simple mechanics, such as waste collection and recycling, to teach fundamental principles of sustainability through gamified interactions. As the player progresses through various environments—such as a city, park, and beach—they collect trash and are tasked with sorting it into appropriate recycling bins. Proper waste management rewards players with sustainability points, experience (XP), and level advancement. By accumulating in-game rewards, players can unlock eco-friendly modes of transportation, like electric bikes and scooters. The game was developed using the Unity game engine and programmed in C#. Object-oriented programming principles and design patterns, such as the Singleton, were implemented in the development. To track player progress and high scores, local file-based storage was utilized. This serious game highlights the potential of combining technology and education to encourage environmental responsibility, all while providing an engaging and enjoyable experience for users.el
dc.subject.keywordΠαιχνίδι περιβαλλοντικής εκπαίδευσηςel
dc.subject.keywordΑνακύκλωσηel
dc.subject.keywordUnityel
dc.subject.keywordSerious gamesel
dc.subject.keywordΒιωσιμότηταel
dc.subject.keywordΠεριβαλλοντική ευαισθητοποίησηel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικό λογισμικόel
dc.subject.keywordΑνάπτυξη παιχνιδιούel
dc.subject.keywordXPel
dc.subject.keywordLevelsel
dc.subject.keywordGamificationel
dc.date.defense2025-06-20


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»