dc.contributor.advisor | Τσάκωνας, Παναγιώτης | |
dc.contributor.author | Ασβεστάς, Σταμάτιος | |
dc.date.accessioned | 2025-07-02T05:38:16Z | |
dc.date.available | 2025-07-02T05:38:16Z | |
dc.date.issued | 2025-06 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17899 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά την ψηφιακή αναπαράσταση του αρχαιολογικού χώρου των Καβειρίων στη Λήμνο και την τρισδιάστατη ανακατασκευή του ελληνιστικού Ναού. Αξιοποιήθηκαν σύγχρονα εργαλεία όπως το Blender και το Unity για τη δημιουργία ενός διαδραστικού ψηφιακού περιβάλλοντος, με στόχο την ανάδειξη της πολιτιστικής σημασίας του χώρου και την ενίσχυση της εκπαιδευτικής του αξίας. Ο χρήστης μπορεί να περιηγηθεί στον χώρο, να λάβει ιστορικές πληροφορίες και να βιώσει μια ολοκληρωμένη εμπειρία εμβύθισης σε εικονικό περιβάλλον μέσω ρεαλιστικών οπτικοακουστικών στοιχείων. Η εργασία αυτή αναδεικνύει τη σημασία των εικονικών αναπαραστάσεων ως ένα σύγχρονο και αποτελεσματικό εργαλείο για την προβολή, τη μελέτη και τη διάδοση της πολιτιστικής κληρονομιάς. | el |
dc.format.extent | 42 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Τρισδιάστατη αναπαράσταση του αρχαιολογικού χώρου των Καβειρίων της Λήμνου και ψηφιακή ανακατασκευή του ελληνιστικού ναού | el |
dc.title.alternative | Three-dimensional representation of the archaeological site of the Kabeiria of Lemnos and digital reconstruction of the Hellenistic temple | el |
dc.type | Bachelor Dissertation | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | This thesis focuses on the digital representation of the archaeological site of the Kabeiria sanctuary on the island of Lemnos, including the three-dimensional reconstruction of the Hellenistic temple. Modern tools such as Blender and Unity were used to create an interactive digital environment that highlights the cultural significance of the site and enhances its educational value. Users can tour the area, access historical information, and experience an immersive environment through realistic audiovisual elements. This project demonstrates the importance of virtual reconstructions as a contemporary and effective tool for the promotion, study and dissemination of cultural heritage. | el |
dc.subject.keyword | Unity | el |
dc.subject.keyword | Blender | el |
dc.subject.keyword | Modelling | el |
dc.subject.keyword | Texturing | el |
dc.subject.keyword | Reconstruction | el |
dc.subject.keyword | Three dimensional | el |
dc.subject.keyword | Ανακατασκευή | el |
dc.subject.keyword | Αναπαράσταση | el |
dc.subject.keyword | Αρχαιολογικός χώρος | el |
dc.date.defense | 2025-06 | |