Show simple item record

Μέγιστη ικανοποίηση ασθενών - πελατών από την παροχή ολιστικής υγειονομικής φροντίδας σε μεγάλο δημόσιο νοσοκομείο της Αττικής

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΤζίτζιρα, Κερασία
dc.date.accessioned2025-06-06T09:46:42Z
dc.date.available2025-06-06T09:46:42Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17829
dc.description.abstractΗ ολιστική υγειονομική περίθαλψη σε μεγάλα δημόσια νοσοκομεία στοχεύει στη μεγιστοποίηση της ικανοποίησης των ασθενών, όχι μόνο με τη σωματική υγεία αλλά και την ψυχική ευεξία. Η ικανοποίηση των ασθενών και οι σχετικοί παράγοντες που πηγάζουν από τις υπηρεσίες φροντίδας υγείας στα νοσοκομεία, δεν έχει ερευνηθεί αρκετά ακόμη, αν και είναι κρίσιμη για τις προσπάθειες βελτίωσης της ποιότητας της υγειονομικής περίθαλψης. Παράγοντες όπως η προσβασιμότητα, η συμπεριφορά του προσωπικού, η διαθεσιμότητα εξοπλισμού και εγκαταστάσεων, οι χρόνοι αναμονής, η εξατομικευμένη φροντίδα και το συνολικό περιβάλλον, μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά τις αντιλήψεις των ασθενών. Αυτή η μελέτη στοχεύει στη διερεύνηση παραγόντων που επηρεάζουν την ικανοποίηση των ασθενών σε δημόσιο νοσοκομείο της Αττικής, στο ΓΝΑ «Ευαγγελισμός» για να συλλεχθούν πληροφορίες που μπορούν να διαμορφώσουν πολιτικές και πρακτικές για να βελτιωθεί αυτή πτυχή της παροχής υπηρεσιών στον δημόσιο τομέα. Στη μελέτη συμμετείχαν 66 άτομα, είτε ασθενείς (N = 49) είτε συνοδοί ασθενών (N=16), από τον Σεπτέμβριο του 2024 έως τον Μάρτιο του 2025. Τα δεδομένα που συλλέχθηκαν δείχνουν μια γενικότερη ικανοποίηση από τις υπηρεσίες, εκτός από την ποιότητα του φαγητού και με μια μικρή διακύμανση ανάλογα με τον όροφο όπου πραγματοποιείται η νοσηλεία. Η επίτευξη μέγιστης ικανοποίησης του ασθενούς-πελάτη σε μεγάλα δημόσια νοσοκομεία εξαρτάται από μια πολυδιάστατη προσέγγιση που εναρμονίζει την εξατομικευμένη φροντίδα, την αποτελεσματική επικοινωνία, ένα υποστηρικτικό φυσικό περιβάλλον και τη συνεχή βελτίωση της ποιότητας. Η υιοθέτηση τέτοιων ολιστικών στρατηγικών είναι απαραίτητη για τη θεραπεία και την ευεξία των ασθενών, αλλά και των συνοδών τους.el
dc.format.extent47el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΜέγιστη ικανοποίηση ασθενών - πελατών από την παροχή ολιστικής υγειονομικής φροντίδας σε μεγάλο δημόσιο νοσοκομείο της Αττικήςel
dc.title.alternativeMaximum patient - customer satisfaction from the provision of holistic healthcare in a large public hospital in Atticael
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENHolistic healthcare in large public hospitals aims to maximize patient satisfaction, not only with physical health but also with mental well-being. Patient satisfaction and related factors stemming from healthcare services in hospitals have not been sufficiently researched yet, although they are crucial for efforts to improve the quality of healthcare. Factors such as accessibility, staff behavior, availability of equipment and facilities, waiting times, personalized care and the overall environment can significantly influence patients’ perceptions. This study aims to investigate factors that influence patient satisfaction in a public hospital in Attica, at the “Evangelismos” General Hospital, in order to collect information that can shape policies and practices to improve this aspect of service provision in the public sector. The study involved 66 individuals, either patients (N = 49) or patient companions (N = 16), from September 2024 to March 2025. The data collected show a general satisfaction with the services, except for the quality of the food and with a small variation depending on the floor where the hospitalization takes place. Achieving maximum patient-client satisfaction in large public hospitals depends on a multidimensional approach that harmonizes personalized care, effective communication, a supportive physical environment and continuous quality improvement. The adoption of such holistic strategies is essential for the treatment and well-being of patients, as well as their companions.el
dc.contributor.masterΟικονομικά και Διοίκηση της Υγείαςel
dc.subject.keywordΟλιστική φροντίδαel
dc.subject.keywordΔημόσιο νοσοκομείοel
dc.subject.keywordΙκανοποίηση ασθενώνel
dc.subject.keywordΔιερεύνηση παραγόντωνel
dc.date.defense2025-05-22


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»