dc.contributor.advisor | Αλέπης, Ευθύμιος | |
dc.contributor.author | Αρμένη, Αθηνά | |
dc.date.accessioned | 2025-05-13T15:17:27Z | |
dc.date.available | 2025-05-13T15:17:27Z | |
dc.date.issued | 2025-05 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17750 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία παρουσιάζει την ανάπτυξη ενός 3D(τρισδιάστατου) βιωματικού παιχνιδιού στην Unity, το οποίο στοχεύει στην ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με τη γυναικεία παρενόχληση και τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν οι γυναίκες σε δημόσιους χώρους. Το παιχνίδι τοποθετεί τον παίκτη σε ένα αγχωτικό περιβάλλον, αναπαριστώντας την εμπειρία μιας γυναίκας σε μέσα μαζικής μεταφοράς, όπου μπορεί να βρεθεί αντιμέτωπη με απειλητικές καταστάσεις.
Η μεθοδολογία βασίζεται στη δημιουργία ενός διαδραστικού αφηγηματικού περιβάλλοντος που ενσωματώνει ρεαλιστικά σενάρια, μηχανισμούς έντασης και πληροφορίες από στατιστικές μελέτες. Στο τέλος του παιχνιδιού, παρέχονται δεδομένα για τη συχνότητα των περιστατικών παρενόχλησης και τρόποι αυτοπροστασίας. Το παιχνίδι υποστηρίζει υπότιτλους σε δύο γλώσσες για ευρύτερη προσβασιμότητα. | el |
dc.format.extent | 68 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Σύστημα ευαισθητοποίησης κοινού σε θέματα απειλούμενων γυναικών και τα βιώματα τους - Υλοποιημένο σε Unity | el |
dc.title.alternative | Public awareness system on threatened women and their experiences - Implemented in Unity | el |
dc.type | Bachelor Dissertation | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | This study presents the development of a 3D immersive game in Unity, aiming to raise awareness about female harassment and the dangers women face in public spaces. The game places the player in an anxious environment, replicating a woman’s experience in public transportation, where she may encounter threatening situations.
The methodology involves the creation of an interactive narrative environment, incorporating realistic scenarios, tension-building mechanics, and statistical research data. At the end of the game, information on harassment frequency and self-protection strategies is provided. The game supports subtitles in two languages to enhance accessibility. | el |
dc.subject.keyword | Unity | el |
dc.subject.keyword | 3D | el |
dc.subject.keyword | Παιχνίδι | el |
dc.subject.keyword | Γυναικεία παρενόχληση | el |
dc.subject.keyword | Ευαισθητοποίηση | el |
dc.date.defense | 2025-04 | |