Εμφάνιση απλής εγγραφής

Σύστημα ευαισθητοποίησης κοινού σε θέματα απειλούμενων γυναικών και τα βιώματα τους - Υλοποιημένο σε Unity

dc.contributor.advisorΑλέπης, Ευθύμιος
dc.contributor.authorΑρμένη, Αθηνά
dc.date.accessioned2025-05-13T15:17:27Z
dc.date.available2025-05-13T15:17:27Z
dc.date.issued2025-05
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17750
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία παρουσιάζει την ανάπτυξη ενός 3D(τρισδιάστατου) βιωματικού παιχνιδιού στην Unity, το οποίο στοχεύει στην ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με τη γυναικεία παρενόχληση και τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν οι γυναίκες σε δημόσιους χώρους. Το παιχνίδι τοποθετεί τον παίκτη σε ένα αγχωτικό περιβάλλον, αναπαριστώντας την εμπειρία μιας γυναίκας σε μέσα μαζικής μεταφοράς, όπου μπορεί να βρεθεί αντιμέτωπη με απειλητικές καταστάσεις. Η μεθοδολογία βασίζεται στη δημιουργία ενός διαδραστικού αφηγηματικού περιβάλλοντος που ενσωματώνει ρεαλιστικά σενάρια, μηχανισμούς έντασης και πληροφορίες από στατιστικές μελέτες. Στο τέλος του παιχνιδιού, παρέχονται δεδομένα για τη συχνότητα των περιστατικών παρενόχλησης και τρόποι αυτοπροστασίας. Το παιχνίδι υποστηρίζει υπότιτλους σε δύο γλώσσες για ευρύτερη προσβασιμότητα.el
dc.format.extent68el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΣύστημα ευαισθητοποίησης κοινού σε θέματα απειλούμενων γυναικών και τα βιώματα τους - Υλοποιημένο σε Unityel
dc.title.alternativePublic awareness system on threatened women and their experiences - Implemented in Unityel
dc.typeBachelor Dissertationel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENThis study presents the development of a 3D immersive game in Unity, aiming to raise awareness about female harassment and the dangers women face in public spaces. The game places the player in an anxious environment, replicating a woman’s experience in public transportation, where she may encounter threatening situations. The methodology involves the creation of an interactive narrative environment, incorporating realistic scenarios, tension-building mechanics, and statistical research data. At the end of the game, information on harassment frequency and self-protection strategies is provided. The game supports subtitles in two languages to enhance accessibility.el
dc.subject.keywordUnityel
dc.subject.keyword3Del
dc.subject.keywordΠαιχνίδιel
dc.subject.keywordΓυναικεία παρενόχλησηel
dc.subject.keywordΕυαισθητοποίησηel
dc.date.defense2025-04


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»