Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαπαδημητρίου, Ευστράτιος
dc.contributor.authorΣυμενάκης, Δημήτριος
dc.date.accessioned2025-04-17T07:44:01Z
dc.date.available2025-04-17T07:44:01Z
dc.date.issued2024-12
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17687
dc.description.abstractΗ κλιματική αλλαγή, η ατμοσφαιρική ρύπανση και οι κοινωνικοοικονομικές συνέπειες καθιστούν απαραίτητη την εύρεση φιλικότερων προς το περιβάλλον λύσεων σε όλους τους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας. Στην εν λόγω προσπάθεια συγκαταλέγεται η αξιοποίηση του υγροποιημένου φυσικού αερίου (ΥΦΑ) στην ναυτιλία ως καύσιμο. Η ακτοπλοΐα γενικότερα υστερεί σε σχέση με τη ποντοπόρο ναυτιλία όσων αφορά τις πράσινες επενδύσεις. Η παρούσα εργασία καταγράφει τους τρόπους εξόρυξης, παραγωγής, αγοράς και μεταφοράς του ΥΦΑ ως καύσιμο συγκρίνοντας το με άλλες τεχνολογίες και καύσιμα που περιορίζουν τους ρύπους. Αφού παρουσιαστούν οι κανονισμοί χρήσης του από διάφορους οργανισμούς και αποτιμηθεί η χρήση του εστιάζουμε στο τρόπο αξιοποίησης του στην Ελλάδα. Συμπερασματικά το ΥΦΑ αναδεικνύεται σαν ένα ιδανικό μεταβατικό καύσιμο για τη ναυτιλία. Το κυριότερο μέλημα για την αξιοποίηση του είναι οι απαραίτητες μετασκευές στα ήδη υπάρχοντα πλοία και οι περιορισμένοι σταθμοί ανεφοδιασμού.el
dc.format.extent112el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΗ χρήση του LNG στην ακτοπλοΐαel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENClimate change, air pollution, and socioeconomic consequences make it necessary to find more environmentally friendly solutions in all areas of human activity. These efforts include the utilization of liquefied natural gas (LNG) as fuel in the maritime industry. Coastal shipping, in general, lags behind ocean-going shipping in terms of green investments. This disertation records the methods of extraction, production, purchase, and transportation of LNG as a fuel, comparing it with other technologies and fuels that reduce emissions. After presenting the usage regulations from various organizations and evaluating its use, we focus on the method of its utilization in Greece. In conclusion, LNG emerges as an ideal transitional fuel for shipping. The main concern for its utilization is the necessary modifications to the existing ships and the limited refueling stations.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel
dc.subject.keywordΥγροποιημένο φυσικό αέριοel
dc.subject.keywordΑκτοπλοΐαel
dc.subject.keywordΠεριβαλλοντική βιωσιμότηταel
dc.subject.keywordΕνεργειακή απόδοσηel
dc.subject.keywordΚανονισμοί ναυτιλίαςel
dc.date.defense2024-12-16


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»