dc.contributor.advisor | Παπαδημητρίου, Ευστράτιος | |
dc.contributor.author | Συμενάκης, Δημήτριος | |
dc.date.accessioned | 2025-04-17T07:44:01Z | |
dc.date.available | 2025-04-17T07:44:01Z | |
dc.date.issued | 2024-12 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17687 | |
dc.description.abstract | Η κλιματική αλλαγή, η ατμοσφαιρική ρύπανση και οι κοινωνικοοικονομικές συνέπειες καθιστούν απαραίτητη την εύρεση φιλικότερων προς το περιβάλλον λύσεων σε όλους τους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας. Στην εν λόγω προσπάθεια συγκαταλέγεται η αξιοποίηση του υγροποιημένου φυσικού αερίου (ΥΦΑ) στην ναυτιλία ως καύσιμο. Η ακτοπλοΐα γενικότερα υστερεί σε σχέση με τη ποντοπόρο ναυτιλία όσων αφορά τις πράσινες επενδύσεις. Η παρούσα εργασία καταγράφει τους τρόπους εξόρυξης, παραγωγής, αγοράς και μεταφοράς του ΥΦΑ ως καύσιμο συγκρίνοντας το με άλλες τεχνολογίες και καύσιμα που περιορίζουν τους ρύπους. Αφού παρουσιαστούν οι κανονισμοί χρήσης του από διάφορους οργανισμούς και αποτιμηθεί η χρήση του εστιάζουμε στο τρόπο αξιοποίησης του στην Ελλάδα. Συμπερασματικά το ΥΦΑ αναδεικνύεται σαν ένα ιδανικό μεταβατικό καύσιμο για τη ναυτιλία. Το κυριότερο μέλημα για την αξιοποίηση του είναι οι απαραίτητες μετασκευές στα ήδη υπάρχοντα πλοία και οι περιορισμένοι σταθμοί ανεφοδιασμού. | el |
dc.format.extent | 112 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Η χρήση του LNG στην ακτοπλοΐα | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | Climate change, air pollution, and socioeconomic consequences make it necessary to find more environmentally friendly solutions in all areas of human activity. These efforts include the utilization of liquefied natural gas (LNG) as fuel in the maritime industry. Coastal shipping, in general, lags behind ocean-going shipping in terms of green investments. This disertation records the methods of extraction, production, purchase, and transportation of LNG as a fuel, comparing it with other technologies and fuels that reduce emissions. After presenting the usage regulations from various organizations and evaluating its use, we focus on the method of its utilization in Greece. In conclusion, LNG emerges as an ideal transitional fuel for shipping. The main concern for its utilization is the necessary modifications to the existing ships and the limited refueling stations. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Υγροποιημένο φυσικό αέριο | el |
dc.subject.keyword | Ακτοπλοΐα | el |
dc.subject.keyword | Περιβαλλοντική βιωσιμότητα | el |
dc.subject.keyword | Ενεργειακή απόδοση | el |
dc.subject.keyword | Κανονισμοί ναυτιλίας | el |
dc.date.defense | 2024-12-16 | |