Εμφάνιση απλής εγγραφής

Dungeon Escape : ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιού τρίτου προσώπου με Unity 3D

dc.contributor.advisorΑλέπης, Ευθύμιος
dc.contributor.authorΓκιάτα, Βασίλη
dc.date.accessioned2025-04-01T09:00:58Z
dc.date.available2025-04-01T09:00:58Z
dc.date.issued2025-02
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17593
dc.description.abstractΣτην εργασία αυτή θα δούμε την ανάπτυξη ενός παιχνιδιού ρολών (RPG) με κάμερα τρίτου προσώπου μέσω της μηχανής παιχνιδιών Unity. Το παιχνίδι επικεντρώνεται στην προσπάθεια ενός ήρωα να αποδράσει από ένα μπουντρούμι, αντιμετωπίζοντας εχθρούς με τη χρήση μαγικών ικανοτήτων και αναβαθμίζοντας τις ικανότητές του καθώς προχωρά στα επίπεδα. Οι κύριοι μηχανισμοί του παιχνιδιού περιλαμβάνουν στρατηγικές μάχες, σύστημα προόδου με ξόρκια και δυνατότητα αναβαθμίσεων μέσω εμπόρου που εμφανίζεται κάθε πέντε επίπεδα. Στο τελικό επίπεδο, ο παίκτης αντιμετωπίζει δύο μεγάλα bosses για να ολοκληρώσει το παιχνίδι. Τα αποτελέσματα της εργασίας περιλαμβάνουν τη δημιουργία ενός λειτουργικού πρωτοτύπου που παρέχει μια ολοκληρωμένη εμπειρία RPG.el
dc.format.extent72el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/gr/*
dc.titleDungeon Escape : ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιού τρίτου προσώπου με Unity 3Del
dc.title.alternativeDungeon Escape : development of a third- person video game using Unity 3Del
dc.typeBachelor Dissertationel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENIn this thesis, we will examine the development of a role-playing game (RPG) with a third-person camera using the Unity game engine. The game focuses on a hero's attempt to escape a dungeon, battling enemies using magical abilities and upgrading his skills as he progresses through the levels. The main mechanics of the game include strategic combat, a progression system with spells, and the option to make upgrades through a merchant who appears every five levels. In the final level, the player faces two large bosses to complete the game. The results include the creation of a functional prototype that delivers a complete RPG experience.el
dc.subject.keywordΠαιχνίδι ρολώνel
dc.subject.keywordUnityel
dc.subject.keywordΜηχανισμός μάχηςel
dc.subject.keywordΜηχανισμός αναβαθμίσεωνel
dc.date.defense2025-02-06


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»