dc.contributor.advisor | Αλέπης, Ευθύμιος | |
dc.contributor.author | Γκιάτα, Βασίλη | |
dc.date.accessioned | 2025-04-01T09:00:58Z | |
dc.date.available | 2025-04-01T09:00:58Z | |
dc.date.issued | 2025-02 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17593 | |
dc.description.abstract | Στην εργασία αυτή θα δούμε την ανάπτυξη ενός παιχνιδιού ρολών (RPG) με κάμερα
τρίτου προσώπου μέσω της μηχανής παιχνιδιών Unity. Το παιχνίδι επικεντρώνεται στην
προσπάθεια ενός ήρωα να αποδράσει από ένα μπουντρούμι, αντιμετωπίζοντας
εχθρούς με τη χρήση μαγικών ικανοτήτων και αναβαθμίζοντας τις ικανότητές του καθώς
προχωρά στα επίπεδα. Οι κύριοι μηχανισμοί του παιχνιδιού περιλαμβάνουν
στρατηγικές μάχες, σύστημα προόδου με ξόρκια και δυνατότητα αναβαθμίσεων μέσω
εμπόρου που εμφανίζεται κάθε πέντε επίπεδα. Στο τελικό επίπεδο, ο παίκτης
αντιμετωπίζει δύο μεγάλα bosses για να ολοκληρώσει το παιχνίδι. Τα αποτελέσματα της
εργασίας περιλαμβάνουν τη δημιουργία ενός λειτουργικού πρωτοτύπου που παρέχει
μια ολοκληρωμένη εμπειρία RPG. | el |
dc.format.extent | 72 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/gr/ | * |
dc.title | Dungeon Escape : ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιού τρίτου προσώπου με Unity 3D | el |
dc.title.alternative | Dungeon Escape : development of a third- person video game using Unity 3D | el |
dc.type | Bachelor Dissertation | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | In this thesis, we will examine the development of a role-playing game (RPG) with a
third-person camera using the Unity game engine. The game focuses on a hero's
attempt to escape a dungeon, battling enemies using magical abilities and upgrading
his skills as he progresses through the levels. The main mechanics of the game include
strategic combat, a progression system with spells, and the option to make upgrades
through a merchant who appears every five levels. In the final level, the player faces
two large bosses to complete the game. The results include the creation of a functional
prototype that delivers a complete RPG experience. | el |
dc.subject.keyword | Παιχνίδι ρολών | el |
dc.subject.keyword | Unity | el |
dc.subject.keyword | Μηχανισμός μάχης | el |
dc.subject.keyword | Μηχανισμός αναβαθμίσεων | el |
dc.date.defense | 2025-02-06 | |