dc.contributor.advisor | Καρκαλάκος, Σωτήριος | |
dc.contributor.author | Μανώλη, Δήμητρα | |
dc.date.accessioned | 2025-03-04T11:12:31Z | |
dc.date.available | 2025-03-04T11:12:31Z | |
dc.date.issued | 2025-02 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17521 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία έχει σκοπό να αποτυπώσει τις απόψεις των εκπαιδευτικών αναφορικά με την Εκπαιδευτική Νευροεπιστήμη και τις προεκτάσεις που έχει στην Εκπαίδευση. Ως εργαλείο έρευνας επιλέχθηκε ένα ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο, το οποίο δημιουργήθηκε με βάση τη διεθνή βιβλιογραφία. Το πλήθος των συμμετεχόντων ήταν 113 άτομα (19 άνδρες, 94 γυναίκες), τα οποία καλούνταν να απαντήσουν σε ερωτήσεις κλειστού τύπου. Τα κύρια ερευνητικά ερωτήματα, τα οποία τέθηκαν στην παρούσα ερευνητική προσπάθεια, είναι τα εξής: α) Τι γνωρίζουν οι απόφοιτοι παιδαγωγικών τμημάτων και εν ενεργεία εκπαιδευτικοί αναφορικά με την Νευροεπιστήμη; και β) Ποια η γνώμη τους αναφορικά με τη συνεισφορά των Νευροεπιστημών στην εκπαιδευτική διαδικασία; Σύμφωνα με τα ευρήματα της συγκεκριμένης μελέτης, τα οποία συγκλίνουν με παρόμοιες διεθνείς έρευνες, καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι η σύμπραξη των Νευροεπιστημών με την Εκπαίδευση είναι ζωτικής σημασίας για τον κλάδο των εκπαιδευτικών. Συνεπώς, ο νευροεπιστημονικός γραμματισμός των εκπαιδευτικών κρίνεται αναπόφευκτος. | el |
dc.format.extent | 57 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Η εκπαιδευτική νευροεπιστήμη (ή νευροεκπαίδευση) ως εκπαιδευτική πολιτική | el |
dc.title.alternative | Educational neuroscience (or neuroeducation) as educational policy | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | The aim of the current study was to capture the views of teachers regarding Educational Neuroscience and its implications for Education. An on-line questionnaire was chosen as a research tool, which was created based on international literature. The number of participants was 113 people (19 men, 94 women), who were invited to answer closed-ended questions. The main research questions, which were raised in the present research effort, are the following: a) What do the graduates of pedagogical departments and working teachers know about Neuroscience? and b) What is their opinion regarding the contribution of Neuroscience to the educational process? According to the findings of this study, which converge with similar international research, we conclude that the partnership of Neurosciences with Education is of vital importance for the field of Education. Therefore, neuroscientific literacy of teachers is considered inevitable. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτική νευροεπιστήμη | el |
dc.subject.keyword | Νευροεπιστήμες στην εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Νευρομύθοι | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτικοί | el |
dc.date.defense | 2025-03-01 | |