Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η εκπαιδευτική νευροεπιστήμη (ή νευροεκπαίδευση) ως εκπαιδευτική πολιτική

dc.contributor.advisorΚαρκαλάκος, Σωτήριος
dc.contributor.authorΜανώλη, Δήμητρα
dc.date.accessioned2025-03-04T11:12:31Z
dc.date.available2025-03-04T11:12:31Z
dc.date.issued2025-02
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17521
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία έχει σκοπό να αποτυπώσει τις απόψεις των εκπαιδευτικών αναφορικά με την Εκπαιδευτική Νευροεπιστήμη και τις προεκτάσεις που έχει στην Εκπαίδευση. Ως εργαλείο έρευνας επιλέχθηκε ένα ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο, το οποίο δημιουργήθηκε με βάση τη διεθνή βιβλιογραφία. Το πλήθος των συμμετεχόντων ήταν 113 άτομα (19 άνδρες, 94 γυναίκες), τα οποία καλούνταν να απαντήσουν σε ερωτήσεις κλειστού τύπου. Τα κύρια ερευνητικά ερωτήματα, τα οποία τέθηκαν στην παρούσα ερευνητική προσπάθεια, είναι τα εξής: α) Τι γνωρίζουν οι απόφοιτοι παιδαγωγικών τμημάτων και εν ενεργεία εκπαιδευτικοί αναφορικά με την Νευροεπιστήμη; και β) Ποια η γνώμη τους αναφορικά με τη συνεισφορά των Νευροεπιστημών στην εκπαιδευτική διαδικασία; Σύμφωνα με τα ευρήματα της συγκεκριμένης μελέτης, τα οποία συγκλίνουν με παρόμοιες διεθνείς έρευνες, καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι η σύμπραξη των Νευροεπιστημών με την Εκπαίδευση είναι ζωτικής σημασίας για τον κλάδο των εκπαιδευτικών. Συνεπώς, ο νευροεπιστημονικός γραμματισμός των εκπαιδευτικών κρίνεται αναπόφευκτος.el
dc.format.extent57el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/*
dc.titleΗ εκπαιδευτική νευροεπιστήμη (ή νευροεκπαίδευση) ως εκπαιδευτική πολιτικήel
dc.title.alternativeEducational neuroscience (or neuroeducation) as educational policyel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe aim of the current study was to capture the views of teachers regarding Educational Neuroscience and its implications for Education. An on-line questionnaire was chosen as a research tool, which was created based on international literature. The number of participants was 113 people (19 men, 94 women), who were invited to answer closed-ended questions. The main research questions, which were raised in the present research effort, are the following: a) What do the graduates of pedagogical departments and working teachers know about Neuroscience? and b) What is their opinion regarding the contribution of Neuroscience to the educational process? According to the findings of this study, which converge with similar international research, we conclude that the partnership of Neurosciences with Education is of vital importance for the field of Education. Therefore, neuroscientific literacy of teachers is considered inevitable.el
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτική νευροεπιστήμηel
dc.subject.keywordΝευροεπιστήμες στην εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΝευρομύθοιel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικοίel
dc.date.defense2025-03-01


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»