Η διερεύνηση της ποιότητας της εργασιακής ζωής των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης

Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
ΕκπαίδευσηΠερίληψη
Η εκπαίδευση αποτελεί συνώνυμο της προόδου και της ευημερίας (Singh & Singh, 2015). Η
ποιότητα και η επάρκεια του διδακτικού προσωπικού καθορίζουν πόσο επιτυχημένο μπορεί να
είναι κάθε εκπαιδευτικό σύστημα (Joolideh & Yeshodhara, 2008). Η ποιότητα της εργασιακής
ζωής θεωρείται σημαίνων παράγοντας της συνολικής ποιότητας ζωής, και πρόκειται για μια
συνεχή διαδικασία βελτίωσης της εργασίας, προαγάγει την αποδοτικότητα και την ευημερία. Με
βάση την επιτακτική ανάγκη να μετρηθεί η ποιότητα της εργασιακής ζωής των εκπαιδευτικών των
δημόσιων σχολείων στην Ελλάδα, χρησιμοποιήθηκε στην παρούσα έρευνα μικτή μεθοδολογική
προσέγγιση με τον συνδυασμό δευτερογενή και πρωτογενή δεδομένων.