dc.contributor.advisor | Σάμψων, Δημήτριος | |
dc.contributor.author | Πανούτσου, Σπυριδούλα - Βασιλική | |
dc.date.accessioned | 2025-02-18T13:18:37Z | |
dc.date.available | 2025-02-18T13:18:37Z | |
dc.date.issued | 2025-01 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17482 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία εξετάζει πώς οι διαδικτυακές εκπαιδευτικές πλατφόρμες και
η μέθοδος της μικρό μάθησης μπορούν να βελτιώσουν την εκπαιδευτική
διαδικασία στον τομέα της προπονητικής μπάσκετ. Με βασικό στόχο να
αναδείξει τον τρόπο που οι σύγχρονες τεχνολογίες, όπως τα Μαζικά Ανοικτά
Διαδικτυακά Μαθήματα (MOOC), προσφέρουν ευέλικτες και εξατομικευμένες
λύσεις.
Εισάγει τις βασικές αρχές της μικρό μάθησης, αναλύοντας τη σημασία της
εξατομικευμένης εκπαίδευσης για την ανάπτυξη δεξιοτήτων. Στη συνέχεια,
επικεντρώνεται στις πλατφόρμες Μαζικών Ανοικτών Διαδικτυακών
Μαθημάτων (MOOC) και την εφαρμογή τους στην προπονητική. Ιδιαίτερη
έμφαση δίνεται στη δυνατότητα πρόσβασης σε εξειδικευμένα εκπαιδευτικά
προγράμματα ανεξαρτήτως γεωγραφικής τοποθεσίας.
Επίσης, εξετάζει τη χρήση πρακτικών παραδειγμάτων και εργαλείων για τη
δημιουργία ενός υποστηρικτικού και ενθαρρυντικού περιβάλλοντος μάθησης.
Ειδικά, παρουσιάζονται τεχνικές που βοηθούν τους προπονητές να
προσαρμόσουν τις μεθόδους τους στις ανάγκες κάθε αθλητή, αξιοποιώντας
αναλύσεις επιδόσεων και σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία.
Τέλος, η εργασία καταλήγει στο ότι οι διαδικτυακές πλατφόρμες και η μικρό
μάθηση μπορούν να προσφέρουν σημαντική αξία στον χώρο της προπονητικής,
συνδυάζοντας ευελιξία και πρακτική εφαρμογή. Παράλληλα, αναγνωρίζονται
προκλήσεις, όπως η ανάγκη για τεχνική κατάρτιση και η εξειδίκευση του
περιεχομένου στις ανάγκες των εκπαιδευομένων. | el |
dc.format.extent | 186 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Σχεδίαση και ανάπτυξη διαδικτυακού μαθήματος πώς να προπονήσετε παιδιά στο μπάσκετ | el |
dc.title.alternative | Design and development of an online course on how to coach kids basketball | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.description.abstractEN | This study explores how online educational platforms and the microlearning
method can enhance the educational process in basketball coaching. With the
primary goal of showcasing how modern technologies, such as Massive Open
Online Courses (MOOCs), provide flexible and personalized solutions.
It introduces the fundamental principles of microlearning, analyzing the
importance of personalized education for skill development. Subsequently, it
focuses on MOOCs and their application in coaching, with particular emphasis on
their ability to provide access to specialized educational programs regardless of
geographical location.
Additionally, it examines the use of practical examples and tools to create a
supportive and encouraging learning environment. Specifically, techniques are
presented to help coaches adapt their methods to the needs of each athlete,
utilizing performance analytics and modern digital tools.
In the end , concludes that online platforms and microlearning offer significant
value in the field of coaching by combining flexibility with practical application. At
the same time, challenges are identified, such as the need for technical training and
the specialization of content to meet learners' specific needs. | el |
dc.contributor.master | Ηλεκτρονική Μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Mooc | el |
dc.subject.keyword | Μικρό-μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Προπονητικές τεχνικές | el |
dc.subject.keyword | Στρατηγικές μάθησης | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτικός σχεδιασμός | el |
dc.subject.keyword | Προπονητική μπάσκετ παιδιών | el |
dc.date.defense | 2025-02 | |