dc.contributor.advisor | Τσελεκούνης, Μάρκος | |
dc.contributor.author | Βαλσαμάκη, Ξανθούλα | |
dc.date.accessioned | 2025-02-04T08:50:15Z | |
dc.date.available | 2025-02-04T08:50:15Z | |
dc.date.issued | 2025-01 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17405 | |
dc.description.abstract | Οι ψηφιακές τεχνολογίες έχουν δυναμική παρουσία στον τομέα της εκπαίδευσης, σε βαθμό που δημιουργούν ένα νέο περιβάλλον μάθησης. Αναμφίβολα, ο ψηφιακός μετασχηματισμός της εκπαίδευσης ορίζει νέες συνθήκες που επηρεάζουν την απόδοση των μαθητών, των εκπαιδευτικών και των διευθυντών, γεγονός που αποτελεί ένα σημαντικό θέμα για την εκπαιδευτική και επιστημονική κοινότητα. Η παρούσα μελέτη έχει ως στόχο να προσδιορίσει τους παράγοντες εκπαιδευτικής απόδοσης και να αναλύσει τον τρόπο που ο ψηφιακός μετασχηματισμός επιδρά στην εκπαιδευτική απόδοση μαθητών και εκπαιδευτικών και στην διοικητική απόδοση των διευθυντών των σχολικών μονάδων. Η ερευνητική μέθοδος που επιλέχθηκε είναι αυτή της ποιοτικής έρευνας με τη μορφή συνεντεύξεων βάθους (in-depth interviews). Για τις ανάγκες τις έρευνας οι ερωτώμενοι θα έπρεπε να έχουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, εξειδικευμένες γνώσεις και ικανότητες. Πραγματοποιήθηκαν συνεντεύξεις με 4 διευθυντές, 10 εκπαιδευτικούς διαφορετικών ειδικοτήτων και 7 μαθητές που φοιτούν σε διαφορετικά σχολεία. Για την οργάνωση και την επεξεργασία των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε το ελεύθερο λογισμικό QDA Miner. Από την επεξεργασία των συλλεγμένων δεδομένων προκύπτει ότι οι σημαντικότεροι παράγοντες εκπαιδευτικής και διοικητικής απόδοσης είναι το υγιές εκπαιδευτικό και εργασιακό περιβάλλον και ο ψηφιακός μετασχηματισμός. Οι εφαρμογές των ψηφιακών μέσων στη διδασκαλία ενισχύουν την εκπαιδευτική απόδοση των μαθητών βελτιώνοντας τις δεξιότητες επικοινωνίας, συνεργασίας και οργάνωσης πληροφοριών. Οι εκπαιδευτικοί, αξιοποιώντας τα ψηφιακά εργαλεία γίνονται πιο αποδοτικοί και δημιουργικοί, εντάσσουν περισσότερες μεθόδους διδασκαλίας στο μάθημα και προσπαθούν συνεχώς να δημιουργήσουν ένα πιο ενδιαφέρον και αλληλεπιδραστικό περιβάλλον μάθησης. Η επίδραση των ψηφιακών μέσων στη διοικητική απόδοση των διευθυντών κρίνεται θετική καθώς μέσω της ψηφιοποίησης ορισμένων εργασιών εξασφαλίζεται χρόνος, πόροι και διαφάνεια. Τέλος, οι διοικήσεις των σχολείων μπορούν να πραγματοποιούν διαδικασίες αξιολόγησης συχνότερα με στόχο την επίλυση προβλημάτων, τον προσδιορισμό αστοχιών στην απόδοση και τη συνεχή βελτίωση της σχολικής μονάδας. | el |
dc.format.extent | 143 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Προσδιοριστικοί παράγοντες εκπαιδευτικής απόδοσης : η περίπτωση του ψηφιακού μετασχηματισμού | el |
dc.title.alternative | Determining factors of educational performance : the case of digital transformation | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | Digital technologies have a dynamic presence in the field of education, to the extent that they create a new learning environment. Undoubtedly, the digital transformation of education defines new conditions that affect the performance of students, teachers and directors, which is an important issue for the educational and scientific community. This thesis aims to identify the factors of educational performance and to analyze how the digital transformation affects the educational performance of students and teachers and the administrative performance of school directors. The research method chosen was qualitative research in the form of in-depth interviews. For the purposes of the research, the respondents should have specific characteristics, specialized knowledge and skills. Interviews were conducted with 4 principals, 10 teachers of different specialties and 7 students from different schools. The free software QDA Miner was used to organize and process the data. From the processing of the collected data it emerges that the most important factors of educational and administrative performance are, the healthy educational and working environment and the digital transformation. Applications of digital media in teaching enhance the educational performance of students by improving communication, collaboration and organizational skills. Teachers, taking advantage of digital tools, become more efficient and creative, integrate more teaching methods into the lesson and constantly try to create a more interesting and interactive learning environment. Finally, school administrations can carry out evaluation processes more often with the aim of solving problems, identifying failures in performance and continuously improving the school unit. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.subject.keyword | Ψηφιακός μετασχηματισμός | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτική απόδοση | el |
dc.subject.keyword | Διοικητική απόδοση | el |
dc.subject.keyword | Δείκτες απόδοσης | el |
dc.subject.keyword | Ψηφιακά μέσα διδασκαλίας | el |
dc.date.defense | 2025-02-03 | |