dc.contributor.advisor | Polemis, Dionisios | |
dc.contributor.advisor | Πολέμης, Διονύσιος | |
dc.contributor.author | Tsoulos, Ilias | |
dc.contributor.author | Τσούλος, Ηλίας | |
dc.date.accessioned | 2025-01-14T08:22:36Z | |
dc.date.available | 2025-01-14T08:22:36Z | |
dc.date.issued | 2024-11 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17309 | |
dc.description.abstract | Η ναυτιλιακή βιομηχανία έχει ένα πολύ ενεργό ρόλο στο παγκόσμιο εμπόριο,με τη συμμετοχή διαφόρων παραγόντων, όπως ναυτιλιακές και διαχειρίστριες εταιρείες, λιμένες και τελωνειακοί και ν αυτικοί μεσίτες. Επιπλέον, στον τομέα αυτόν, μία από τις σημαντικότερες δραστηριότητες είναι η αγορά και πώληση πλοίου, δεδομένου ότι το πλοίο αποτελεί το κύριο μέσο για την ολοκλήρωση των υπηρεσιών που προσφέρει η εταιρεία.Αυτή η εργασία στοχεύει να αναλύσει τη δυναμική της αγοράς, την τιμολόγηση καθώς και τον τρόπο με τον οποίο οι οικονομικές διακυμάνσεις επηρεάζουν τις συναλλαγές μεταχειρισμένων πλοίων. Παράγοντες όπως οι οικονομικοί κύκλοι, οι γεωπολιτικές εντάσεις και οι τεχνολογικές εξελίξεις επηρεάζουν σημαντικά την αγορά της ναυτιλίας και του παγκόσμιου εμπορείου. Οι πρόσφατες κρίσεις έχουν επηρεάσει επίσης σημαντικά τους όγκους και τις συναλλαγές, ιδίως στον τομέα των χύδην φορτίων. Οι μεγαλύτερες εταιρείες έχουν επιδείξει ανθεκτικότητα, ενώ οι μικρότερες
αντιμετωπίζουν προκλήσεις που μπορεί να οδηγήσουν σε συγχωνεύσεις ή εξόδους από την αγορά. Συνολικά, ο κλάδος παραμένει ευαίσθητος στις παγκόσμιες συνθήκες, απαιτώντας στρατηγικές προσαρμογές από όλα τα ενδιαφερόμενα μέλη. | el |
dc.format.extent | 57 | el |
dc.language.iso | en | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Analysis of the second-hand dry bulk vessel market | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | The shipping industry plays a vital role in global trade, involving various stakeholders such as shipping companies, ports, and customs brokers.Also, in the shipping sector one of the most important activities is the purchase and sale of a ship as the ship is the main means of completing the services offered by the company.This study examines the second-hand market for dry bulk vessels, particularly its evolution after the 2008 financial crisis, the pandemic, and the Ukraine war. It seeks to analyze market dynamics, pricing, and how economic fluctuations affect second-hand ship transactions. Factors like economic cycles,geopolitical tensions, and technological advancements significantly influence the shipping market. Recent crises have notably impacted trade volumes and operations, especially in the bulk carrier sector. Larger companies have demonstrated resilience, while smaller firms face challenges that may lead to mergers or market exits. Overall, the industry remains sensitive to global conditions, requiring strategic adjustments from all stakeholders. | el |
dc.contributor.master | Shipping Management | el |
dc.subject.keyword | Second hand market | el |
dc.subject.keyword | Purchase | el |
dc.subject.keyword | Sale | el |
dc.subject.keyword | Shipping industry | el |
dc.subject.keyword | Χύδην φορτίο | el |
dc.subject.keyword | Αγορά πλοίου | el |
dc.subject.keyword | Πώληση πλοίου | el |
dc.subject.keyword | Μεταχειρισμένο πλοίο | el |
dc.date.defense | 2024-11 | |