dc.contributor.advisor | Πολέμης, Διονύσιος | |
dc.contributor.advisor | Polemis, Dionisios | |
dc.contributor.author | Skender, Jace | |
dc.date.accessioned | 2024-12-13T12:20:59Z | |
dc.date.available | 2024-12-13T12:20:59Z | |
dc.date.issued | 2024-11 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17233 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4656 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία στοχεύει στην ανάλυση των παραγόντων επιλογής σημαίας για τα πλοία υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNGC) σε μια ανερχόμενη αγορά, η οποία υπόσχεται μακροοικονομική συνέχιση στην αγορά ενέργειας για τα επόμενα χρόνια με βάση τις πολιτικές, οικονομικές, κοινωνικές και περιβαλλοντικές ανάγκες.
Πραγματοποιήθηκε διεξοδική έρευνα για τον εντοπισμό του συνόλου των πλοίων μεταφοράς LNG με βάση τον αριθμό ΙΜΟ, από το 1969 έως το 2030. Οι αριθμοί IMO (1147 συνολικά) ταξινομήθηκαν σύμφωνα με το κράτος σημαίας και την κατάσταση υπηρεσίας: ενεργό, βιβλίο παραγγελιών και εκτός υπηρεσίας. Από τα δεδομένα που συλλέχθηκαν, πραγματοποιήθηκε περαιτέρω έρευνα, για την ταξινόμηση των πλοίων ανά χωρητικότητα, ηλικία, ολική χωρητικότητα, πλοιοκτήτη, ναυπηγό, τύπο συστήματος πρόωσης και συγκράτησης.
Επιπλέον, αναλύονται οι παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή σημαίας ενός μεταφορέα υγροποιημένου φυσικού αερίου, εστιάζοντας στο κόστος του πληρώματος, τη φορολογία, τους κανονισμούς και άλλες οικονομικές και λειτουργικές εκτιμήσεις. Έμφαση δίνεται στους σημαντικότερους παράγοντες που επηρεάζουν τη λήψη αποφάσεων σχετικά με την εγγραφή της σημαίας, οι οποίοι διαπιστώθηκε ότι είναι το κόστος πληρώματος και το τελευταίο νηολόγιο πριν από το τέλος της εμπορικής δραστηριότητας του πλοίου.
Ο στόχος αυτής της έρευνας χρησίμευσε στον προσδιορισμό της επιλογής, μέσω της χρήσης της προαναφερθείσας μεθόδου, του μητρώου σημαίας. Αυτό οδήγησε στο συμπέρασμα του πρωταρχικού λόγου της μείωσης του συνολικού κόστους των λειτουργικών εξόδων, των φόρων και της έμμεσης μεγιστοποίησης των συνολικών εσόδων από την αποφυγή καλών πρακτικών διάλυσης πλοίων. | el |
dc.format.extent | 54 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | LNG shipping : a study on flag selection, crew costs, and regulatory impacts | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | This thesis aims to analyse the flag selection factors for a liquified natural gas carrier (LNGC) in a rising market, which promises macro-continuation in the energy market for the upcoming years based on political, economic, social, and environmental needs.
Thorough research was made to identify the total LNG carriers by IMO number, from 1969 to 2030. The IMO numbers (1147 in total) were classified as per flag registration and service status: active, orderbook and out-of-service. From the collected data, further in-depth analyses were conducted, using various databases, to classify the vessels as per capacity, age, gross tonnage, shipowner, shipbuilder, propulsion and containment system type.
Moreover, what is analyzed is the factors influencing the flag selection of a liquified natural gas carrier, focusing on crew costs, taxation, regulations, and other economic and operational considerations. Emphasis is given in the most significant factors influencing the decision making on the flag registration, which was found to be the crew costs and the last registry prior the end of commercial activity of the vessel.
The objective of this research served to determine the selection, through the use of the aforementioned method, of the flag registry. This led to the conclusion of the primary reason of narrowing the total cost of operational expenses, taxes and the indirect increase of total incomes by avoiding good ship dismantling practices. | el |
dc.contributor.master | Shipping Management | el |
dc.subject.keyword | LNG shipping | el |
dc.subject.keyword | Ship operating costs | el |
dc.subject.keyword | Profit maximization | el |
dc.subject.keyword | Ship recycling - scrapping | el |
dc.date.defense | 2024-11-15 | |