Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠολέμης, Διονύσιος
dc.contributor.advisorPolemis, Dionisios
dc.contributor.authorSkender, Jace
dc.date.accessioned2024-12-13T12:20:59Z
dc.date.available2024-12-13T12:20:59Z
dc.date.issued2024-11
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17233
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4656
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία στοχεύει στην ανάλυση των παραγόντων επιλογής σημαίας για τα πλοία υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNGC) σε μια ανερχόμενη αγορά, η οποία υπόσχεται μακροοικονομική συνέχιση στην αγορά ενέργειας για τα επόμενα χρόνια με βάση τις πολιτικές, οικονομικές, κοινωνικές και περιβαλλοντικές ανάγκες. Πραγματοποιήθηκε διεξοδική έρευνα για τον εντοπισμό του συνόλου των πλοίων μεταφοράς LNG με βάση τον αριθμό ΙΜΟ, από το 1969 έως το 2030. Οι αριθμοί IMO (1147 συνολικά) ταξινομήθηκαν σύμφωνα με το κράτος σημαίας και την κατάσταση υπηρεσίας: ενεργό, βιβλίο παραγγελιών και εκτός υπηρεσίας. Από τα δεδομένα που συλλέχθηκαν, πραγματοποιήθηκε περαιτέρω έρευνα, για την ταξινόμηση των πλοίων ανά χωρητικότητα, ηλικία, ολική χωρητικότητα, πλοιοκτήτη, ναυπηγό, τύπο συστήματος πρόωσης και συγκράτησης. Επιπλέον, αναλύονται οι παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή σημαίας ενός μεταφορέα υγροποιημένου φυσικού αερίου, εστιάζοντας στο κόστος του πληρώματος, τη φορολογία, τους κανονισμούς και άλλες οικονομικές και λειτουργικές εκτιμήσεις. Έμφαση δίνεται στους σημαντικότερους παράγοντες που επηρεάζουν τη λήψη αποφάσεων σχετικά με την εγγραφή της σημαίας, οι οποίοι διαπιστώθηκε ότι είναι το κόστος πληρώματος και το τελευταίο νηολόγιο πριν από το τέλος της εμπορικής δραστηριότητας του πλοίου. Ο στόχος αυτής της έρευνας χρησίμευσε στον προσδιορισμό της επιλογής, μέσω της χρήσης της προαναφερθείσας μεθόδου, του μητρώου σημαίας. Αυτό οδήγησε στο συμπέρασμα του πρωταρχικού λόγου της μείωσης του συνολικού κόστους των λειτουργικών εξόδων, των φόρων και της έμμεσης μεγιστοποίησης των συνολικών εσόδων από την αποφυγή καλών πρακτικών διάλυσης πλοίων.el
dc.format.extent54el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleLNG shipping : a study on flag selection, crew costs, and regulatory impactsel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENThis thesis aims to analyse the flag selection factors for a liquified natural gas carrier (LNGC) in a rising market, which promises macro-continuation in the energy market for the upcoming years based on political, economic, social, and environmental needs. Thorough research was made to identify the total LNG carriers by IMO number, from 1969 to 2030. The IMO numbers (1147 in total) were classified as per flag registration and service status: active, orderbook and out-of-service. From the collected data, further in-depth analyses were conducted, using various databases, to classify the vessels as per capacity, age, gross tonnage, shipowner, shipbuilder, propulsion and containment system type. Moreover, what is analyzed is the factors influencing the flag selection of a liquified natural gas carrier, focusing on crew costs, taxation, regulations, and other economic and operational considerations. Emphasis is given in the most significant factors influencing the decision making on the flag registration, which was found to be the crew costs and the last registry prior the end of commercial activity of the vessel. The objective of this research served to determine the selection, through the use of the aforementioned method, of the flag registry. This led to the conclusion of the primary reason of narrowing the total cost of operational expenses, taxes and the indirect increase of total incomes by avoiding good ship dismantling practices.el
dc.contributor.masterShipping Managementel
dc.subject.keywordLNG shippingel
dc.subject.keywordShip operating costsel
dc.subject.keywordProfit maximizationel
dc.subject.keywordShip recycling - scrappingel
dc.date.defense2024-11-15


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»