LNG shipping : a study on flag selection, crew costs, and regulatory impacts
Master Thesis
Συγγραφέας
Skender, Jace
Ημερομηνία
2024-11Επιβλέπων
Πολέμης, ΔιονύσιοςPolemis, Dionisios
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
LNG shipping ; Ship operating costs ; Profit maximization ; Ship recycling - scrappingΠερίληψη
Η παρούσα διπλωματική εργασία στοχεύει στην ανάλυση των παραγόντων επιλογής σημαίας για τα πλοία υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNGC) σε μια ανερχόμενη αγορά, η οποία υπόσχεται μακροοικονομική συνέχιση στην αγορά ενέργειας για τα επόμενα χρόνια με βάση τις πολιτικές, οικονομικές, κοινωνικές και περιβαλλοντικές ανάγκες.
Πραγματοποιήθηκε διεξοδική έρευνα για τον εντοπισμό του συνόλου των πλοίων μεταφοράς LNG με βάση τον αριθμό ΙΜΟ, από το 1969 έως το 2030. Οι αριθμοί IMO (1147 συνολικά) ταξινομήθηκαν σύμφωνα με το κράτος σημαίας και την κατάσταση υπηρεσίας: ενεργό, βιβλίο παραγγελιών και εκτός υπηρεσίας. Από τα δεδομένα που συλλέχθηκαν, πραγματοποιήθηκε περαιτέρω έρευνα, για την ταξινόμηση των πλοίων ανά χωρητικότητα, ηλικία, ολική χωρητικότητα, πλοιοκτήτη, ναυπηγό, τύπο συστήματος πρόωσης και συγκράτησης.
Επιπλέον, αναλύονται οι παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή σημαίας ενός μεταφορέα υγροποιημένου φυσικού αερίου, εστιάζοντας στο κόστος του πληρώματος, τη φορολογία, τους κανονισμούς και άλλες οικονομικές και λειτουργικές εκτιμήσεις. Έμφαση δίνεται στους σημαντικότερους παράγοντες που επηρεάζουν τη λήψη αποφάσεων σχετικά με την εγγραφή της σημαίας, οι οποίοι διαπιστώθηκε ότι είναι το κόστος πληρώματος και το τελευταίο νηολόγιο πριν από το τέλος της εμπορικής δραστηριότητας του πλοίου.
Ο στόχος αυτής της έρευνας χρησίμευσε στον προσδιορισμό της επιλογής, μέσω της χρήσης της προαναφερθείσας μεθόδου, του μητρώου σημαίας. Αυτό οδήγησε στο συμπέρασμα του πρωταρχικού λόγου της μείωσης του συνολικού κόστους των λειτουργικών εξόδων, των φόρων και της έμμεσης μεγιστοποίησης των συνολικών εσόδων από την αποφυγή καλών πρακτικών διάλυσης πλοίων.