dc.contributor.advisor | Αλέπης, Ευθύμιος | |
dc.contributor.author | Νικητάκης, Γιώργος Άγγελος | |
dc.date.accessioned | 2024-12-12T08:20:23Z | |
dc.date.available | 2024-12-12T08:20:23Z | |
dc.date.issued | 2024-09 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17227 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4650 | |
dc.description.abstract | Η πτυχιακή μου εργασία αφορά τη δημιουργία μιας εκπαιδευτικής εφαρμογής για Android,
η οποία αναπτύχθηκε με τη χρήση της πλατφόρμας Unity και στοχεύει να βοηθήσει τους
παίκτες να κατανοήσουν βασικούς κανόνες του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Η εφαρμογή
προσφέρει μια παιχνιδοποιημένη εκπαιδευτική εμπειρία, όπου οι παίκτες καλούνται να
ολοκληρώσουν διάφορες πίστες ακολουθώντας πιστά τους κανόνες κυκλοφορίας, με τη
βοήθεια αρχικών οδηγιών. Για την ανάπτυξη του έργου χρησιμοποίησα τη μηχανή Unity, με
γλώσσα προγραμματισμού την C#. Επιπλέον, για τη διαχείριση της βάσης δεδομένων,
καθώς και για το authentication και authorization των χρηστών, αξιοποίησα το Firebase. | el |
dc.format.extent | 35 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.title | Ανάπτυξη εφαρμογής παιχνιδοποιημένης εκπαίδευσης με την μηχανή Unity και Γλώσσα C# | el |
dc.title.alternative | Development of a gamified educational application using Unity engine and C# | el |
dc.type | Bachelor Dissertation | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | My thesis project involves the development of an educational Android application, created
using the Unity platform, which aims to help players understand the basic rules of the
Traffic Code. The app offers a gamified learning experience, where players must complete
various levels by following traffic rules correctly, guided by initial instructions. For the
development of the project, I used the Unity engine with the C# programming language.
Additionally, I utilized Firebase for database management, as well as for user
authentication and authorization. | el |
dc.subject.keyword | Παιχνιδοποιημένη εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Android | el |
dc.subject.keyword | Unity | el |
dc.date.defense | 2024-09-30 | |