dc.contributor.advisor | Chatzinikolaou, Stefanos | |
dc.contributor.advisor | Χατζηνικολάου, Στέφανος | |
dc.contributor.author | Ntzoumanis, Vasileios | |
dc.contributor.author | Ντζουμάνης, Βασίλειος | |
dc.date.accessioned | 2024-11-28T06:54:55Z | |
dc.date.available | 2024-11-28T06:54:55Z | |
dc.date.issued | 2024-11 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17130 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4553 | |
dc.description.abstract | Από την αρχαιότητα, η ναυσιπλοΐα ήταν ο κυρίαρχος τρόπος μεταφοράς ανθρώπων και αγαθών. Σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες έρευνες (Introduction to the International Maritime Organization, IMO, 2023), πάνω από 80% του παγκόσμιου εμπορίου πραγματοποιείται μέσω θαλάσσης. Το θαλάσσιο εμπόριο είναι ο πιο οικονομικός και ενεργειακά αποδοτικός τρόπος σε σύγκριση με άλλα μέσα μεταφοράς, αλλά έχει και ένα σημαντικό μειονέκτημα. Την εξάρτησή του από τα ορυκτά καύσιμα, τα οποία οδηγούν στην εκπομπή επιβλαβών αερίων. Ο Διεθνής Οργανισμός για την Ναυτιλία – IMO έχει εισάγει αρκετά μέτρα για τη μείωση αυτών των εκπομπών. Τα πιο πρόσφατα και σημαντικά είναι ο EEXI– Energy Efficiency eXisting Ship Index και ο CII – Carbon Intensity Indicator, που τέθηκαν σε ισχύ από τον Ιανουάριο του 2023. Οι δύο αυτοί κανονισμοί αποσκοπούν στη μείωση της πυκνότητας του άνθρακα και ως αποτέλεσμα, των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου μέσω μεθόδων ενεργειακής απόδοσης. Η παρακάτω έρευνα στοχεύει στη δημιουργία μιας ολοκληρωμένης κατανόησης των επιπτώσεων που προκαλεί η εφαρμογή του κανονισμού EEXI στη λειτουργία του πλοίου, μέσω της ανάλυσης πραγματικών δεδομένων που συλλέχθηκαν κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του επί ενάμιση χρόνο. Μέσω της ανάλυσης αυτού του συνόλου δεδομένων, θα εξεταστούν λεπτομερώς οι αλλαγές που έχουν εφαρμοστεί και πρέπει να εφαρμοστούν, καθώς και η αποτελεσματικότητά τους.Από την αρχαιότητα, η ναυσιπλοΐα ήταν ο κυρίαρχος τρόπος μεταφοράς ανθρώπων και αγαθών. Σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες έρευνες (Introduction to the International Maritime Organization, IMO, 2023), πάνω από 80% του παγκόσμιου εμπορίου πραγματοποιείται μέσω θαλάσσης. Το θαλάσσιο εμπόριο είναι ο πιο οικονομικός και ενεργειακά αποδοτικός τρόπος σε σύγκριση με άλλα μέσα μεταφοράς, αλλά έχει και ένα σημαντικό μειονέκτημα. Την εξάρτησή του από τα ορυκτά καύσιμα, τα οποία οδηγούν στην εκπομπή επιβλαβών αερίων. Ο Διεθνής Οργανισμός για την Ναυτιλία – IMO έχει εισάγει αρκετά μέτρα για τη μείωση αυτών των εκπομπών. Τα πιο πρόσφατα και σημαντικά είναι ο EEXI– Energy Efficiency eXisting Ship Index και ο CII – Carbon Intensity Indicator, που τέθηκαν σε ισχύ από τον Ιανουάριο του 2023. Οι δύο αυτοί κανονισμοί αποσκοπούν στη μείωση της πυκνότητας του άνθρακα και ως αποτέλεσμα, των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου μέσω μεθόδων ενεργειακής απόδοσης. Η παρακάτω έρευνα στοχεύει στη δημιουργία μιας ολοκληρωμένης κατανόησης των επιπτώσεων που προκαλεί η εφαρμογή του κανονισμού EEXI στη λειτουργία του πλοίου, μέσω της ανάλυσης πραγματικών δεδομένων που συλλέχθηκαν κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του επί ενάμιση χρόνο. Μέσω της ανάλυσης αυτού του συνόλου δεδομένων, θα εξεταστούν λεπτομερώς οι αλλαγές που έχουν εφαρμοστεί και πρέπει να εφαρμοστούν, καθώς και η αποτελεσματικότητά τους.
Παγκόσμιος Οργανισμός Ναυτιλίας
Δείκτης Ενεργειακής Απόδοσης Υφιστάμενων Πλοίων
Εκπομπές αερίων διοξειδίου του άνθρακα
Ταχύτητα του πλοίου | el |
dc.format.extent | 115 | el |
dc.language.iso | en | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | The impact in ship operation as imposed by the energy efficiency existing shipping index | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | Since ancient times, shipping has been the dominant means of transportation of goods. Based on the latest research (Introduction to the International Maritime Organization, IMO, 2023), over 80% of the global trade in conducted via marine routes. Sea Trade is the most cost effective and energy efficient method compared to other modes of transportation, but it also has an influential drawback, its dependence on fossil fuels, which finally leads to harmful GhG emissions. The International Maritime Organization – IMO has introduced several measures to reduce these emissions. The most recent and noteworthy are the EEXI – Energy Efficiency Existing Ship Index and the CII – Carbon Intensity Indicator entering into force since January 2023.Both regulations strive for the reduction of carbon intensity and as a result the GHG emissions through energy efficiency methods. This research aims to create a comprehensive understanding of the impact caused from the implementation of the EEXI regulation to the operation of the vessel, using real time data from ship operation over a period of one and a half year. Through the analysis of this set of data, the changes which have been and will be implemented as well as the effectiveness of them will be examined in detail.Since ancient times, shipping has been the dominant means of transportation of goods. Based on the latest research (Introduction to the International Maritime Organization, IMO, 2023), over 80% of the global trade in conducted via marine routes. Sea Trade is the most cost effective and energy efficient method compared to other modes of transportation, but it also has an influential drawback, its dependence on fossil fuels, which finally leads to harmful GhG emissions. The International Maritime Organization – IMO has introduced several measures to reduce these emissions. The most recent and noteworthy are the EEXI – Energy Efficiency Existing Ship Index and the CII – Carbon Intensity Indicator entering into force since January 2023.Both regulations strive for the reduction of carbon intensity and as a result the GHG emissions through energy efficiency methods. This research aims to create a comprehensive understanding of the impact caused from the implementation of the EEXI regulation to the operation of the vessel, using real time data from ship operation over a period of one and a half year. Through the analysis of this set of data, the changes which have been and will be implemented as well as the effectiveness of them will be examined in detail.
IMO
EEXI
GREENHOUSE GAS EMISSIONS
SPEED OF THE VESSEL | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλιακή Διοικητική | el |
dc.subject.keyword | IMO | el |
dc.subject.keyword | EEXI | el |
dc.subject.keyword | Speed of vessel | el |
dc.subject.keyword | Greenhouse gas emissions | el |
dc.date.defense | 2024-11-15 | |