Εμφάνιση απλής εγγραφής

Εφαρμογές μηχανικής μάθησης σε ηλεκτρικά οχήματα

dc.contributor.advisorΘεοδωρίδης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΑνδριανόπουλος, Νικόλαος
dc.date.accessioned2024-11-26T12:28:10Z
dc.date.available2024-11-26T12:28:10Z
dc.date.issued2024-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17120
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4543
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία επικεντρώνεται στον τομέα της βαθιάς μάθησης. Πιο συγκεκριμένα, στοχεύει στην αντιμετώπιση του προβλήματος της ακριβούς πρόβλεψης της ενεργειακής ζήτησης των φορτιστών ενός δικτύου φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων. Αρχικά, προτείνεται μια μεθοδολογία επίλυσης του συγκεκριμένου προβλήματος. Η μεθοδολογία αυτή προτείνει τη χρήση τεχνολογιών βαθιάς μάθησης και στόχος της είναι η εξέταση, αξιολόγηση και σύγκριση τριών μοντέλων που βασίζονται στη χρήση συνελικτικών νευρωνικών δικτύων για τη βραχυπρόθεσμη πρόβλεψη της ενεργειακής ζήτησης. Η εφαρμογή αυτής της μεθοδολογίας γίνεται με τη χρήση ενός συνόλου δεδομένων ανοικτής πρόσβασης που περιέχει πληροφορίες για ένα δίκτυο φορτιστών εντός της πόλης του Πάλο Άλτο στην Καλιφόρνια. Μετά τη δημιουργία και την εκπαίδευσή τους, τα μοντέλα αξιολογήθηκαν χρησιμοποιώντας το RMSE στις προβλέψεις του συνολικού συστήματος. Με βάση το χαμηλότερο RMSE, προκύπτει ότι το TGCN μοντέλο είναι το ιδανικό μοντέλο για τις προβλέψεις ενεργειακής ζήτησης.el
dc.format.extent48el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΕφαρμογές μηχανικής μάθησης σε ηλεκτρικά οχήματαel
dc.title.alternativeMachine learning applications in electric vehiclesel
dc.typeBachelor Dissertationel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENThis thesis focuses on the field of deep learning. More specifically, it aims to address the issue of accurately predicting the energy demand of chargers in an electric vehicle (EV) charging network. Initially, a methodology is proposed in order to solve this particular problem. The methodology suggests the use of deep learning technologies with the ultimate goal of examining, evaluating and comparing three models based on convolutional neural networks for short-term energy demand prediction. The application of this methodology utilizes an opensource dataset containing data about a charger network in the city of Palo Alto, California. After their creation and training, the models were evaluated using RMSE on the forecast for the total system. Based on the lowest RMSE scores, it was conducted that the T-GCN model is the ideal model for energy demand predictions.el
dc.subject.keywordΕνεργειακή ζήτησηel
dc.subject.keywordΜηχανική μάθησηel
dc.subject.keywordΠρόβλεψηel
dc.date.defense2024-09


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»