Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorChatzinikolaou, Stefanos
dc.contributor.advisorΧατζηνικολάου, Στέφανος
dc.contributor.authorTagouzi, Alexandra
dc.contributor.authorΤαγουζή, Αλεξάνδρα
dc.date.accessioned2024-11-25T17:23:36Z
dc.date.available2024-11-25T17:23:36Z
dc.date.issued2024-10
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17117
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4540
dc.description.abstractΗ ναυτική εκπαίδευση και κατάρτιση είναι υψίστης σημασίας για τη ναυτιλιακή βιομηχανία. Συνδέονται άμεσα με την αποτελεσματική επάνδρωση των πλοίων, προετοιμάζοντας και καλλιεργώντας προσωπικό. Η σημασία της εκπαίδευσης των ναυτικών στη ναυτιλιακή αγορά εργασίας και γενικότερα στη ναυτιλιακή βιομηχανία είναι ορατή και εμφανής, καθώς το ανθρώπινο στοιχείο είναι αυτό που οδηγεί ολόκληρο τον κλάδο. Έχοντας αναλάβει την πρωτοβουλία να παράσχει στον Όμιλο Αγγελικούση μια συγκριτική ανάλυση των προτύπων ποιότητας και των κριτηρίων αξιολόγησης και μια αιτιολογημένη πρόταση σχετικά με τα κριτήρια αξιολόγησης της διαδικτυακής και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στη ναυτιλιακή βιομηχανία, η επιλεγμένη μεθοδολογία περιείχε επιτραπέζια έρευνα της υπάρχουσας βιβλιογραφίας, τόσο ακαδημαϊκής. και συγκεκριμένα για το θαλάσσιο πλαίσιο, ενώ τα επιστημονικά πεδία στο επίκεντρο ήταν τα Πρότυπα Ποιότητας στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση και η Ναυτική Εκπαίδευση και Κατάρτιση. Η τεχνολογική συνδεσιμότητα έχει μεταμορφώσει τον τρόπο με τον οποίο ζουν και αλληλεπιδρούν οι άνθρωποι. Η γεωγραφία δεν είναι πλέον ο πρωταρχικός περιορισμός για τους οργανισμούς. Το E-HRM έχει εισέλθει στις εταιρείες και σήμερα οι βασικές λειτουργίες HR έχουν υιοθετήσει τη χρήση τεχνολογιών στις καθημερινές λειτουργίες. Η εκπαίδευση και η ανάπτυξη και η γενική μάθηση είναι μια λειτουργία ανθρώπινου δυναμικού που έχει δει σημαντική επίδραση και συμβολή στην τεχνολογική συνδεσιμότητα.Τα μαθήματα e-lerning περιλαμβάνουν τόσο περιεχόμενο όσο και εκπαιδευτικές μεθόδους που βοηθούν τους ανθρώπους να μάθουν το περιεχόμενο. Μπορούν να είναι σύγχρονα, ασύγχρονα ή συνδυασμένα και παραδίδονται μέσω ψηφιακών συσκευών χρησιμοποιώντας λέξεις με τη μορφή προφορικού ή έντυπου κειμένου και πολυμέσων, όπως εικονογραφήσεις, φωτογραφίες ή βίντεο. Oι ναυτικοί χρησιμοποιούν ποικίλη, ακόμη και περίπλοκη τεχνολογία ως μέρος της καθημερινής τους εργασίας. Σε ένα τέτοιο πλαίσιο, η χρήση των νέων τεχνολογιών έχει δημιουργήσει ένα νέο εκπαιδευτικό πλαίσιο και ειδικά στη ναυτική εκπαίδευση βλέπουμε να ανοίγονται νέοι ευρύτεροι δρόμοι στους τομείς της μάθησης και του φροντιστηρίου. Η Ναυτική Εκπαίδευση και Κατάρτιση μπορεί να αξιοποιήσει αποτελεσματικά τις σύγχρονες τεχνολογίες, δηλαδή τα προσφερόμενα εργαλεία ηλεκτρονικής μάθησης, ώστε να προωθήσει τις βέλτιστες πρακτικές διαχείρισης γνώσης για τους ναυτικούς. Παρά τη σημασία που αποδίδεται στην εκπαίδευση για τη ναυτιλιακή βιομηχανία και το προσωπικό της, δεν έχουν τεθεί σαφή πρότυπα ποιότητας από τη βιομηχανία. Επίσης, μέχρι σήμερα δεν έχει δημιουργηθεί σύστημα αξιολόγησης για τη χρήση της ηλεκτρονικής μάθησης στη ναυτιλιακή βιομηχανία. Ωστόσο, σε όλη τη βιβλιογραφία, πολλοί ερευνητές και ακαδημαϊκοί έχουν αγγίξει το ζήτημα της ποιότητας για την ηλεκτρονική μάθηση. Τα κριτήρια που προσδιορίστηκαν εστιάζοντας στα τεχνικά χαρακτηριστικά του μαθήματος αφορούν τα εργαλεία διδασκαλίας που χρησιμοποιούνται, την πλατφόρμα και την προσβασιμότητα και ευελιξία της, τον σχεδιασμό του συστήματος, τα τεχνολογικά χαρακτηριστικά και τη συνολική εικονική εμπειρία και φιλικότητα προς τον χρήστη, καθώς και τη δυνατότητα επίσημες διαδικτυακές αξιολογήσεις. Επίσης, κριτήρια όπως η ασφάλεια των δεδομένων, η ποσότητα της αλληλεπίδρασης που καθοδηγείται από εκπαιδευτές και η διαθεσιμότητα των διαδικτυακών ομάδων συζήτησης ανήκουν σε αυτήν την κατηγορία. Τα κριτήρια που προσδιορίστηκαν εστιάζοντας σε μια προοπτική πιο υψηλού επιπέδου αφορούν τη δέσμευση της ανώτατης διοίκησης στην εκπαίδευση και συγκεκριμένα στην ηλεκτρονική εκπαίδευση, τη δέσμευση της εταιρείας να επενδύσει στις τελευταίες τεχνολογικές τάσεις. ο συνεχής εντοπισμός των εκπαιδευτικών αναγκών με τη συμμετοχή όλων των σχετικών φορέων, η εμπλοκή των ίδιων των ναυτικών στο σχεδιασμό της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Επιπλέον, είναι υψίστης σημασίας, καθώς προσθέτει μεγάλη αξία να φέρουμε περισσότερες εργασιακές εμπειρίες στη μαθησιακή κατάσταση, προκειμένου να αξιοποιήσουμε την εμπειρία των ναυτικών ως βάση για παραδείγματα, προσθέτοντας μια προσέγγιση με επίκεντρο το πρόβλημα στη μαθησιακή εμπειρία.el
dc.format.extent92el
dc.language.isoenel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleQuality standards for online training and distance learning of seafarersel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENMaritime education and training are of paramount importance for the maritime industry. Maritime education and training link directly to efficiently manning the vessels by preparing and cultivating personnel to operate and manage this enormous in size, expensive, complicated, and capital-intensive asset. The importance of seafarers training in the shipping labor market and the shipping industry in general is visible and apparent, as the Human Element is the one driving the whole industry. Having taken the initiative to provide to Angelicoussis Group a comparative analysis of quality standards and evaluation criteria and a justified proposal regarding the criteria for evaluation of online and distance training in the maritime industry, the methodology selected contained desktop research of the existing literature, both academic and maritime context specific, whereas the scientific fields in focus were Quality Standards in distance learning and Maritime Education and Training. The technological connectivity has transformed the way that people live and interact. Geography is no longer the primary constraint on organizations. E-HRM has entered the companies and nowadays basic HR functions have adopted the use of technologies in the day-to-day operations. Training and development and general learning are an HR function that has seen important effect and contribution of the technological connectivity. E‐Learning courses include both content and instructional methods that help people learn the content. They can be synchronous, asynchronous, or blended and are delivered via digital devices using words in the form of spoken or printed text and multimedia such as illustrations, photos, animation, or video. In today’s maritime environment, seafarers use diverse and even complicated technology as part of their day-to-day work. In such a context, the use of new technologies has created a new educational framework and especially in the marine education we see new broad ways being opened to the learning and tutoring sectors. Maritime Education and Training can effectively make use of the modern technologies, namely the offered E-learning tools so as to promote knowledge management best practices for the seafarers. Despite the importance placed on training for the Maritime industry and its personnel, explicit quality standards have not been set by the industry. Also, an evaluation system for the E-learning use in the maritime industry has not been established up to this point. However, throughout the literature, many researchers and academics have touched the issue of quality for e-learning. The criteria identified concentrating on the technical features of the course deal with the tutoring tools used, the platform and its accessibility and flexibility, the design of the system, the technological features and the overall virtual experience and user-friendliness as well as the possibility of formal online assessments. Also, criteria like data security, amount of instructor-led interaction, and availability of online discussion groups belong to this category. The criteria identified concentrating on a more high-level perspective deal with the commitment from the top management towards training and specifically online training, the commitment of the company to invest on the latest technological trends; the continuous identification of the training needs always involving all relevant stakeholders, the involvement of the seafarers themselves in the training process design. Moreover, it is of paramount importance as it adds great value to bring more work work-related experiences into the learning situation in order to take advantage of the seafarers’ experience as basis for examples, adding a problem-centered approach into the learning experience. 3 A shipping company applying e-learning for the training and development of the seafarers has to thoroughly examine some important factors affecting the effectiveness of online and distance learning. The common trends identified across the comparative analysis performed deal with the course structure and design, the evaluation and assessment of the e-learning course, the course instructor, the overall program duration, the number of students participating and the length of the course, the faculty and technology support, the strategic planning concerning the company’s training policy, the learners’ satisfaction, the student interaction and of course the student engagement and motivation.el
dc.contributor.masterShipping Managementel
dc.subject.keywordShippingel
dc.subject.keywordTrainingel
dc.subject.keywordRemoteel
dc.date.defense2024-10


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»