Εμφάνιση απλής εγγραφής

Σχεδίαση και ανάπτυξη ενός μαζικού ανοιχτού διαδικτυακού μαθήματος για φυσικοθεραπευτές σχετικά με τον ρόλο της άσκησης για την αντιμετώπιση χρόνιου πόνου μυοσκελετικών παθήσεων

dc.contributor.advisorΣάμψων, Δημήτριος
dc.contributor.authorΛαγομιτζής, Χρήστος
dc.date.accessioned2024-11-18T10:34:44Z
dc.date.available2024-11-18T10:34:44Z
dc.date.issued2024-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17074
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4497
dc.description.abstractΗ διπλωματική εργασία εστιάζει στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη ενός μαζικού διαδικτυακού μαθήματος (MOOC) με θέμα τον ρόλο της άσκησης στη φυσικοθεραπευτική αντιμετώπιση του χρόνιου μυοσκελετικού πόνου. Το μάθημα αυτό στοχεύει στην παροχή εξειδικευμένων γνώσεων τόσο σε επαγγελματίες φυσικοθεραπευτές όσο και σε άλλους επαγγελματίες υγείας, δίνοντας έμφαση στην ανάπτυξη δεξιοτήτων που βασίζονται σε τεκμηριωμένες πρακτικές και σύγχρονες έρευνες. Αρχικά, η εργασία αναλύει τη σημασία της εκπαίδευσης σε θέματα διαχείρισης του χρόνιου πόνου, δεδομένης της αυξανόμενης συχνότητας αυτών των παθήσεων. Ο χρόνιος πόνος επηρεάζει τη λειτουργικότητα και την ποιότητα ζωής εκατομμυρίων ανθρώπων παγκοσμίως, με αποτέλεσμα οι φυσικοθεραπευτές να πρέπει να έχουν εκσυγχρονισμένες γνώσεις για την αποτελεσματική διαχείρισή του. Η επιλογή της μικρομάθησης (microlearning) ως εκπαιδευτική προσέγγιση για το συγκεκριμένο MOOC αποτελεί στρατηγική απόφαση, διότι επιτρέπει την καλύτερη αφομοίωση της γνώσης μέσω σύντομων και στοχευμένων μαθησιακών ενοτήτων. Η ευελιξία στη μάθηση είναι ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα των Μαζικών Ανοιχτών Διαδικτυακών Μαθημάτων, καθώς οι επαγγελματίες μπορούν να διαχειριστούν τον χρόνο τους ανάλογα με το πρόγραμμά τους. Παράλληλα, το MOOC προσφέρει διαδραστικά εργαλεία, όπως forums και δραστηριότητες αξιολόγησης, προάγοντας τη συνεργασία και τη συμμετοχή. Η εργασία παρέχει επίσης μια επισκόπηση των πιο σημαντικών μαζικών ανοιχτών διαδικτυακών μαθημάτων που έχουν προσφερθεί στον τομέα της φυσικοθεραπείας, εστιάζοντας στη συμβολή τους στην επαγγελματική ανάπτυξη και τη δια βίου μάθηση. Τέλος, η εργασία καταλήγει σε προτάσεις για τη μελλοντική βελτίωση του MOOC, λαμβάνοντας υπόψη τις προκλήσεις που σχετίζονται με τα διαδικτυακά μαθήματα, όπως το υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης. Σε γενικές γραμμές, η διπλωματική αυτή εργασία προτείνει έναν καινοτόμο και ευέλικτο τρόπο εκπαίδευσης που στοχεύει στην ενίσχυση των γνώσεων και δεξιοτήτων των φυσικοθεραπευτών, ώστε να ανταποκρίνονται αποτελεσματικά στις σύγχρονες απαιτήσεις της φροντίδας υγείας.el
dc.format.extent233el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΣχεδίαση και ανάπτυξη ενός μαζικού ανοιχτού διαδικτυακού μαθήματος για φυσικοθεραπευτές σχετικά με τον ρόλο της άσκησης για την αντιμετώπιση χρόνιου πόνου μυοσκελετικών παθήσεωνel
dc.title.alternativeDesign and development of a massive open online course for physiotherapists on the role of exercise in the treatment of chronic musculoskeletal painel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΦυσικοθεραπείαel
dc.subject.keywordΧρόνιος πόνοςel
dc.subject.keywordΜικρο-μάθησηel
dc.subject.keywordΔιαδραστική μάθησηel
dc.subject.keywordΜαζικά Ανοικτά Διαδικτυακά Μαθήματα (MOOC)el
dc.date.defense2024-10-11


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»