dc.contributor.advisor | Ρετάλης, Συμεών | |
dc.contributor.author | Προβή, Αθανασία | |
dc.date.accessioned | 2024-11-11T16:38:46Z | |
dc.date.available | 2024-11-11T16:38:46Z | |
dc.date.issued | 2024-09 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17043 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4466 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το άγχος που αντιμετωπίζουν οι μαθητές στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και εστιάζει στη κατανόηση, τις επιπτώσεις και τις στρατηγικές αντιμετώπισής του. Στόχος είναι η δημιουργία ενός εκπαιδευτικού προγράμματος σχετικά με το άγχος που θα ενημερώσει και θα εξοικειώσει τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς. Επίσης το πρόγραμμα θα παρέχει πρακτικές τεχνικές για την αντιμετώπιση του άγχους και θα βοηθά στη δημιουργία ενός υποστηρικτικού δικτύου στο σχολείο και στην οικογένεια. Αναλύονται οι επιπτώσεις του άγχους στην ψυχική και σωματική υγεία καθώς και στις κοινωνικές σχέσεις . Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα που σχεδιάστηκε περιλαμβάνει workshops, case studies και συνεργασία με εκπαιδευτικούς και γονείς με στόχο την ολιστική προσέγγιση και αντιμετώπιση του προβλήματος. | el |
dc.format.extent | 62 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για το άγχος στους μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης | el |
dc.title.alternative | Educational program for anxiety in secondary school students | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.description.abstractEN | This study examines anxiety in secondary education students, focusing on understanding, impacts, and coping strategies. The research aims to inform and familiarize students, parents, and educators with anxiety, provide practical techniques for managing it, and create a support network within the school and family. The study analyzes definitions and differences between normal and pathological anxiety, and the effects of anxiety on academic performance, mental and physical health, and social relationships. The proposed educational program includes workshops, case studies, and collaboration with parents and educators, aiming to a holistic approach to the problem. | el |
dc.contributor.master | Ηλεκτρονική Μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτικό πρόγραμμα | el |
dc.subject.keyword | Άγχος | el |
dc.date.defense | 2024-10-09 | |