Εμφάνιση απλής εγγραφής

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για το άγχος στους μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

dc.contributor.advisorΡετάλης, Συμεών
dc.contributor.authorΠροβή, Αθανασία
dc.date.accessioned2024-11-11T16:38:46Z
dc.date.available2024-11-11T16:38:46Z
dc.date.issued2024-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17043
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4466
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία πραγματεύεται το άγχος που αντιμετωπίζουν οι μαθητές στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και εστιάζει στη κατανόηση, τις επιπτώσεις και τις στρατηγικές αντιμετώπισής του. Στόχος είναι η δημιουργία ενός εκπαιδευτικού προγράμματος σχετικά με το άγχος που θα ενημερώσει και θα εξοικειώσει τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς. Επίσης το πρόγραμμα θα παρέχει πρακτικές τεχνικές για την αντιμετώπιση του άγχους και θα βοηθά στη δημιουργία ενός υποστηρικτικού δικτύου στο σχολείο και στην οικογένεια. Αναλύονται οι επιπτώσεις του άγχους στην ψυχική και σωματική υγεία καθώς και στις κοινωνικές σχέσεις . Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα που σχεδιάστηκε περιλαμβάνει workshops, case studies και συνεργασία με εκπαιδευτικούς και γονείς με στόχο την ολιστική προσέγγιση και αντιμετώπιση του προβλήματος.el
dc.format.extent62el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΕκπαιδευτικό πρόγραμμα για το άγχος στους μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςel
dc.title.alternativeEducational program for anxiety in secondary school studentsel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENThis study examines anxiety in secondary education students, focusing on understanding, impacts, and coping strategies. The research aims to inform and familiarize students, parents, and educators with anxiety, provide practical techniques for managing it, and create a support network within the school and family. The study analyzes definitions and differences between normal and pathological anxiety, and the effects of anxiety on academic performance, mental and physical health, and social relationships. The proposed educational program includes workshops, case studies, and collaboration with parents and educators, aiming to a holistic approach to the problem.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικό πρόγραμμαel
dc.subject.keywordΆγχοςel
dc.date.defense2024-10-09


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»