Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΓαϊτάνης, Νικόλαος
dc.date.accessioned2024-11-11T10:45:50Z
dc.date.available2024-11-11T10:45:50Z
dc.date.issued2024-11
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17036
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4459
dc.description.abstractΤο Instagram influencer marketing στοχεύει στην επιλογή σημαντικών ατόμων για την αξιοποίηση της επιρροής τους, η οποία µεταδίδεται με μηνύματα µέσω του ηλεκτρονικού word-of-mouth (eWOM). Σκοπός της εργασίας ήταν να μελετήσει την επίδραση του Instagram influencer marketing στην αγοραστική συμπεριφορά και στη στάση των καταναλωτών απέναντι στα brands. Για την απάντηση των ερευνητικών ερωτημάτων έγινε ποσοτική διαδικτυακή έρευνα με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου. Το δείγμα των συμμετεχόντων που έλαβε μέρος στην έρευνα είναι Ν=205 άτομα όπου η πλειοψηφία είναι γυναίκες. Η βασική ηλικιακή κατηγορία είναι τα 26-35 έτη. Η ανάλυση έδειξε ότι το Instagram influencer marketing επηρεάζει την αγοραστική πρόθεση των καταναλωτών. Ωστόσο, σε περίπτωση αύξησης της τιμής των προϊόντων η πρόθεσή τους να αγοράσουν μειώνεται. Αναφορικά, με τους παράγοντες από τους οποίους εξαρτάται η αγοραστική τους πρόθεση για τα προϊόντα, που προτείνουν οι influencers στο Instagram ο πιο συχνός παράγοντας που αναφέρθηκε είναι η ποιότητα και ακολουθεί η τιμή. Ένας ακόμα σημαντικός παράγοντας είναι η αξιοπιστία του Influencer. Εστιάζοντας στο δεύτερο ερευνητικό ερώτημα στην εργασία διερευνήθηκε ο βαθμός κατά τον οποίο το Instagram influencer marketing είναι σε θέση να επηρεάσει τη στάση των καταναλωτών απέναντι στα brands. Οι συμμετέχοντες φάνηκαν να είναι σκεπτικοί απέναντι στις διαφημίσεις γενικότερα και χρειάζονται περισσότερες πληροφορίες για να εμπιστευτούν ένα brand. Τέλος η παρούσα έρευνα έδειξε κάποια σημαντικά στατιστική σχέση μεταξύ της αγοραστικής πρόθεσης των καταναλωτών απέναντι στα brands ανάλογα με την ηλικία και της στάσης απέναντι στα brands ανάλογα με το φύλο.el
dc.format.extent87el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΗ επίδραση του Instagram influencer marketing στην αγοραστική συμπεριφορά και στη στάση των καταναλωτών απέναντι στα brandsel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENInstagram influencer marketing aims to select important individuals to leverage their influence, which is transmitted through messages via electronic word-of-mouth (eWOM). The purpose of this study was to investigate the effect of Instagram influencer marketing on consumer buying behaviour and attitudes towards brands. To answer the research questions, a quantitative online survey was conducted using a structured questionnaire. The sample of participants who took part in the survey is N=205 participants where majority of them are female. The main age category is 26-35 years. The analysis showed that Instagram influencer marketing influences the purchase intention of consumers. However, in case of increase in the price of products their purchase intention decreases. Regarding, the factors on which their purchase intention depends on the products, which influencers recommend on Instagram the most frequently mentioned factor is quality followed by price. Another important factor is the credibility of the influencer. Focusing on the second research question, the paper investigated the extent to which Instagram influencer marketing can influence consumers' attitudes towards brands. Participants seemed to be skeptical towards advertisements in general and need more information to trust a brand. Finally, this research showed some significant statistical relationship between the purchasing intention of consumers towards brands according to gender and age and the attitude towards brands according to gender.el
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel
dc.subject.keywordInstagram influencer marketingel
dc.subject.keywordΣυμπεριφορά καταναλωτώνel
dc.subject.keywordΠρόθεση αγοράςel
dc.subject.keywordBrandsel
dc.date.defense2024-10-28


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»