dc.contributor.advisor | Δουληγέρης, Χρήστος | |
dc.contributor.author | Τσάμης, Γεώργιος | |
dc.date.accessioned | 2024-11-01T15:47:54Z | |
dc.date.available | 2024-11-01T15:47:54Z | |
dc.date.issued | 2024-09 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16938 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4360 | |
dc.description.abstract | Η απότομη μεταστροφή προς την τηλεεκπαίδευση ως απόρροια των περιοριστικών μέτρων για την αντιμετώπιση του COVID19 συνετέλεσε μεταξύ άλλων στην ανάδειξη μιας νέας ψηφιακής πραγματικότητας, που είχε όμως ήδη φανερώσει πολλές από τις πτυχές της και τα προηγούμενα χρόνια. Το Cloud, το Mobility, το IoT και πολλές άλλες τεχνολογικές τάσεις με πιο πρόσφατη το 5G, δημιουργούν έναν απόλυτα διασυνδεδεμένο κόσμο στον οποίο αναδύονται συνεχώς νέες προκλήσεις για την ασφάλεια. Η ασφάλεια αποτελεί αναγκαία συνθήκη και είναι απαραίτητη, σε συνδυασμό με τις άλλες βασικές παραμέτρους λειτουργίας (ποιότητα, απόδοση, κ.ά.), για την εξασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.
Η παρούσα εργασία έχει στόχο τη βιβλιογραφική ανασκόπηση του πεδίου και την ανάπτυξη ενός πλαισίου, στη βάση του οποίου αντιμετωπίζεται με μια ολιστική προσέγγιση το πρόβλημα της ασφάλειας και συγκεκριμένα ένα πλαίσιο για την ασφάλεια της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. | el |
dc.format.extent | 49 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Ασφάλεια σε περιβάλλοντα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης | el |
dc.title.alternative | Security in remote learning environments | el |
dc.type | Bachelor Dissertation | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | The sudden shift to remote education as a result of the restrictive measures to deal with COVID19 contributed, among other things, to the emergence of a new digital reality, which, however, had already revealed many of its aspects in previous years. Cloud, Mobility, IoT and many other technological trends, with the most recent being 5G, create a completely interconnected world in which new security challenges are constantly emerging. Security is a necessary condition and is necessary, in combination with the other basic operating parameters (quality, performance, etc.), to ensure the orderly operation of distance education.
This paper aims at the bibliographic review of the field and the development of a framework, on the basis of which the problem of security is addressed with a holistic approach, specifically a framework for the security of remote education. | el |
dc.subject.keyword | Τηλεεκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Ασφάλεια | el |
dc.subject.keyword | Υπολογιστικό νέφος | el |
dc.subject.keyword | Cloud computing | el |
dc.subject.keyword | Κινητικότητα | el |
dc.subject.keyword | Mobility | el |
dc.subject.keyword | Διαδίκτυο των Πραγμάτων | el |
dc.subject.keyword | Internet of Things | el |
dc.subject.keyword | IoT | el |
dc.subject.keyword | 5G | el |
dc.date.defense | 2024-09 | |