dc.contributor.advisor | Αλέπης, Ευθύμιος | |
dc.contributor.author | Γιαννακόπουλος, Θεοφάνης | |
dc.date.accessioned | 2024-10-24T07:30:52Z | |
dc.date.available | 2024-10-24T07:30:52Z | |
dc.date.issued | 2024-09 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16902 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4324 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία αναπτύσσει και παρουσιάζει μια εκπαιδευτική εφαρμογή για κινητά, η οποία στοχεύει στην εκμάθηση της γλώσσας προγραμματισμού «Γλώσσας» μέσα από μια διαδραστική και παιγνιώδη προσέγγιση, αντίστοιχη της πλατφόρμας Duolingo. Η εργασία καθοδηγείται από την ανάγκη για διαρκή εκπαίδευση και ανάπτυξη δεξιοτήτων προγραμματισμού στο ευρύ κοινό, ενσωματώνοντας σύγχρονες μεθοδολογίες διδασκαλίας και τεχνολογικές καινοτομίες.
Η ανάπτυξη της εφαρμογής βασίζεται σε αρχές της Agile μεθοδολογίας, επιτρέποντας την ευελιξία και την ταχεία προσαρμογή σε αλλαγές και απαιτήσεις που ενδεχομένως προκύπτουν κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης. Μέσα από επαναληπτικούς κύκλους ανάπτυξης και συνεχή αξιολόγηση, η εφαρμογή εξελίχθηκε σε ένα πλήρως λειτουργικό εκπαιδευτικό εργαλείο.
Τα κύρια ευρήματα της εργασίας δείχνουν ότι η εφαρμογή παρέχει μια αποτελεσματική, ευχάριστη και ελκυστική μέθοδο για την εκμάθηση της Γλώσσας, ενθαρρύνοντας τους χρήστες να ασχολούνται περισσότερο και να βελτιώνουν τις δεξιότητές τους μέσω διαδραστικών κουίζ και προκλήσεων. Η εργασία καταλήγει με προτάσεις για μελλοντικές βελτιώσεις και επεκτάσεις της εφαρμογής. | el |
dc.format.extent | 47 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Σχεδιασμός και υλοποίηση εκπαιδευτικής εφαρμογής Android για κινητές συσκευές σε Android Studio με Kotlin | el |
dc.title.alternative | Design and implementation of an educational Android application for mobile devices using Android Studio and Kotlin | el |
dc.type | Bachelor Dissertation | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | This thesis develops and presents an educational mobile application aimed at learning the «Language» programming language through an interactive and gamified approach, similar to the Duolingo platform. The work is guided by the need for continuous education and the development of programming skills in the general public, incorporating modern teaching methodologies and technological innovations.
The development of the application is based on Agile methodology principles, allowing for flexibility and rapid adaptation to changes and requirements that may arise during the development process. Through iterative development cycles and continuous evaluation, the application evolved into a fully functional educational tool.
The main findings of the work show that the application provides an effective, enjoyable, and engaging method for learning «Language», encouraging users to engage more and improve their skills through interactive quizzes and challenges. The thesis concludes with suggestions for future improvements and extensions of the application. | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτική εφαρμογή | el |
dc.subject.keyword | Προγραμματισμός Android | el |
dc.subject.keyword | Kotlin | el |
dc.subject.keyword | Android Studio | el |
dc.subject.keyword | Agile μεθοδολογία | el |
dc.subject.keyword | Παιχνιδιοποίηση | el |
dc.subject.keyword | Διαδραστική μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Εκμάθηση προγραμματισμού | el |
dc.subject.keyword | Προσαρμοσμένη εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Ανάπτυξη λογισμικού | el |
dc.subject.keyword | Firebase | el |
dc.subject.keyword | MySQL | el |
dc.subject.keyword | Διαχείριση βάσεων δεδομένων | el |
dc.subject.keyword | Σύγχρονες τεχνολογίες μάθησης | el |
dc.subject.keyword | Κινητές συσκευές | el |
dc.date.defense | 2024-09-09 | |