dc.contributor.advisor | Panagiotopoulos, Themistoklis | |
dc.contributor.advisor | Παναγιωτόπουλος, Θεμιστοκλής | |
dc.contributor.author | Petris, Ioannis | |
dc.contributor.author | Πετρής, Ιωάννης | |
dc.date.accessioned | 2024-10-17T12:59:58Z | |
dc.date.available | 2024-10-17T12:59:58Z | |
dc.date.issued | 2024-09 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16866 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4288 | |
dc.description.abstract | Αυτή η πτυχιακή εργασία είναι ένα τρισδιάστατο βιντεοπαιχνίδι που κατασκευάστηκε με τη χρήση της μηχανής Unity 3D Engine, ένα δωρεάν εργαλείο που χρησιμοποιείται για τη δημιουργία και δημοσίευση όλων των ειδών βιντεοπαιχνιδιών. Το είδος του παιχνιδιού που επέλεξα να δημιουργήσω είναι ένα Role Playing Game με κίνηση και έλεγχο εμπνευσμένο από παιχνίδια όπως το Diablo, το Baldur's Gate και το Dragon Age. Ο παίκτης σε αυτό το παιχνίδι πρέπει να περιπλανηθεί στον εικονικό κόσμο που έχει δημιουργηθεί και να σώσει ένα μικρό χωριό από την απειλή του στρατού των καλικάντζαρων που έχει συγκεντρώσει ο βασιλιάς των καλικάντζαρων. Η απειλή αυτή γνωστοποιείται στον παίκτη από την πρώτη στιγμή, ώστε να μπορέσει να βυθιστεί στον κόσμο του παιχνιδιού. Χρησιμοποιώντας τα συστήματα που δημιούργησα, όπως τα συστήματα διαλόγου, απογραφής και αναζήτησης, έχει όλα τα εργαλεία για να νικήσει τους καλικάντζαρους και να γίνει θρύλος. | el |
dc.format.extent | 71 | el |
dc.language.iso | en | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Rise of the Village Hero : a roleplaying game : dialogue system, inventory system, quest system, shop system, user interface, item creation and combat | el |
dc.title.alternative | Rise of the Village Hero : ένα παιχνίδι ρόλων : σύστημα διαλόγων, σύστημα αποθέματος, σύστημα αποστολών, σύστημα αγοραπωλησιών, διεπαφή χρήστη, δημιουργία αντικειμένων και λειτουργία μαχών | el |
dc.type | Bachelor Dissertation | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | This Thesis Project is a 3D Video Game built using the Unity 3D Engine, an free tool used for the creation and publication of all kinds of video games. The type of game I chose to create is a Role Playing Game with movement and controls inspired from games like Diablo, Baldur’s Gate and Dragon Age. The player in this game must venture through the virtual world created and save a small village from the threat of the goblin army that has been amassed by the Goblin King. This threat is communicated to the player from the first moment so he can be immersed in the game world. By using the systems I created, such as the Dialogue, Inventory and Quest systems he has all the tools to defeat the goblins and become a legend. | el |
dc.subject.keyword | Video game | el |
dc.subject.keyword | Unity 3D game engine | el |
dc.subject.keyword | Virtual reality | el |
dc.subject.keyword | Unity | el |
dc.date.defense | 2024-09-27 | |