dc.contributor.advisor | Παναγιωτόπουλος, Θεμιστοκλής | |
dc.contributor.author | Κουσιάβελος, Χαράλαμπος | |
dc.date.accessioned | 2024-10-16T11:42:20Z | |
dc.date.available | 2024-10-16T11:42:20Z | |
dc.date.issued | 2024-09 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16853 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4275 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά την ανάπτυξη ενός open world fantasy RPG action παιχνιδιού για υπολογιστές, το οποίο έχει δημιουργηθεί στην πλατφόρμα της Epic, Unreal Engine 5, με κύρια γλώσσα προγραμματισμού την C++. Το παιχνίδι χαρακτηρίζεται από έναν ανοιχτό κόσμο που προσφέρει στους παίκτες ελευθερία εξερεύνησης και αλληλεπίδρασης με το περιβάλλον, εχθρούς και NPCs. Μέσω της Unreal Engine 5, αξιοποιούνται σύγχρονες τεχνολογίες γραφικών, όπως η Lumen για δυναμικό φωτισμό και η Nanite για βελτιστοποιημένη απεικόνιση λεπτομερών αντικειμένων, ώστε να αποδίδεται ένα εντυπωσιακό και ρεαλιστικό οπτικό αποτέλεσμα. Το σύστημα μάχης του παιχνιδιού συνδυάζει μηχανισμούς real-time δράσης, με έμφαση στην τακτική προσέγγιση ενώ παράλληλα παρέχεται ένα σύστημα εξέλιξης. Το σενάριο του παιχνιδιού τοποθετείται σε έναν φανταστικό κόσμο με πλούσιο lore, όπου οι παίκτες εμπλέκονται σε επικές μάχες και μυθολογικές αφηγήσεις.
Η C++ χρησιμοποιείται για την ανάπτυξη της βασικής λογικής και της τεχνητής νοημοσύνης των εχθρών, ενώ αξιοποιούνται και τα ενσωματωμένα εργαλεία scripting της Unreal Engine 5 για την υλοποίηση διαδραστικών συστημάτων και μηχανισμών. | el |
dc.format.extent | 60 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Ανάπτυξη RPG εφαρμογής C++ στην Unreal Engine 5 | el |
dc.title.alternative | Development of C++ Unreal Engine 5 RPG application | el |
dc.type | Bachelor Dissertation | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | The thesis is about the development of an open world fantasy RPG action game for computers, which has been created on Epic's platform, Unreal Engine 5, with C++ as the main programming language. The game is characterized by an open world that offers players freedom to explore and interact with the environment, enemies and NPCs. Through Unreal Engine 5, state-of-the-art graphics technologies such as Lumen for dynamic lighting and Nanite for optimized rendering of detailed objects are utilized to deliver an impressive and realistic visual effect. The game's combat system combines real-time action mechanics with an emphasis on a tactical approach while providing a progression system. The game's scenario is set in a fantasy world with a rich lore, where players engage in epic battles and mythological narratives.
C++ is used to develop the basic logic and artificial intelligence of the enemies, while Unreal Engine 5's built-in scripting tools are also utilized to implement interactive systems and mechanics. | el |
dc.subject.keyword | RPG | el |
dc.subject.keyword | C++ | el |
dc.subject.keyword | Unreal Engine 5 | el |
dc.subject.keyword | PC Game | el |
dc.subject.keyword | UE5 Blueprints | el |
dc.subject.keyword | Game mechanics | el |
dc.subject.keyword | Game physics | el |
dc.date.defense | 2024-09-27 | |