Ο ρόλος του ηλεκτρονικού εμπορίου στην ανάπτυξη μιας επιχείρησης
The role of e-commerce in the development of a business
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Ηλεκτρονικό εμπόριο ; Ψηφιακός μετασχηματισμός ; Αύξηση κέρδουςΠερίληψη
Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη της πρακτικής του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και η επίδραση του στα οικονομικά αποτελέσματα μιας επιχείρησης. Θα εξεταστεί το μέγεθος στο οποίο μπορεί να επηρεάσει και να διαμορφώσει την κερδοφορία της. Στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας θα μελετηθεί κυρίως η χρήση του Ηλεκτρονικού Εμπορίου έως σήμερα και στη συνέχεια θα αναζητηθούν οι μορφές και οι επιμέρους κατηγορίες του. Εξετάζοντας επίσης τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του, παρουσιάζονται οι λόγοι που οι άνθρωποι το επιλέγουν για τις συναλλαγές. Αναλύοντας στη συνέχεια τον ψηφιακό μετασχηματισμό και πιο συγκεκριμένα, τις τεχνολογίες που καθιστούν τη συγκεκριμένη μέθοδο λειτουργική και ασφαλή, μελετάται και αναλύεται η επίδραση του ηλεκτρονικού εμπορίου στις επιχειρήσεις, αλλά και το αντίκτυπο που έχει στο διεθνές εμπόριο. Για την καλύτερη κατανόηση της σημασίας του Ηλεκτρονικού Εμπορίου στην κερδοφορία των επιχειρήσεων, επίκεντρο της παρούσας μελέτης θα είναι η επιχείρηση NIKE. Θα αναλυθεί πώς η χρήση των ηλεκτρονικών μεθόδων μπορεί να οδηγήσει στην αύξηση του κέρδους μιας επιχείρησης παγκόσμιας δύναμης.