Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ στις φαρμακευτικές εταιρίες

dc.contributor.advisorΚοτταρίδη, Κωνσταντίνα
dc.contributor.authorΣιάγκας, Γεώργιος
dc.date.accessioned2024-09-19T09:54:55Z
dc.date.available2024-09-19T09:54:55Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16768
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4190
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία αποσκοπεί στο να διαφωτίσει τον αναγνώστη και την αναγνώστρια για το μάρκετινγκ γενικά και το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ ειδικά, στον τομέα των φαρμάκων. Στη σύγχρονη τεχνολογική, παγκοσμιοποιημένη και ψηφιακά μετασχηματισμένη πραγματικότητα, η διαλεκτική περί της αναγκαιότητας ενσωμάτωσης των νέων μέσων στο μάρκετινγκ και στο εμπόριο μοιάζει παρωχημένη. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι το ερευνητικό ενδιαφέρον ως προς το συγκεκριμένο επιστημονικό πεδίο είναι έντονο, γεγονός που αποτυπώνεται σε έναν σημαντικό αριθμό μελετών. Ο κλάδος των φαρμάκων και η δράση των φαρμακοβιομηχανιών είναι εξαιρετικής σημασίας για την εθνική οικονομία, αλλά και για την κοινωνία, καθώς είναι ο πιο άμεσα σχετιζόμενος με τη δημόσια υγεία και την ευημερία των πολιτών. Επιπροσθέτως, το μάρκετινγκ είναι ένα κοινώς παραδεδομένο πολύτιμο, αξιόπιστο και δοκιμασμένο «εργαλείο» στα χέρια όσων επιθυμούν να καινοτομήσουν, να προσφέρουν, αλλά και να κερδοφορήσουν σε ένα περιβάλλον με έντονο ανταγωνισμό, με μεγάλη πληθώρα παρεμφερών προϊόντων και υπηρεσιών, όπου ο αγώνας για το πλεονέκτημα και την αξία είναι αμείλικτος. Για την πραγμάτωση του σκοπού και των στόχων της εργασίας γίνεται ενδελεχής ανάλυση πτυχών του παραδοσιακού και του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ, παρουσίαση του μείγματος μάρκετινγκ και του ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς επίσης εξέταση του μάρκετινγκ στις φαρμακευτικές εταιρίες, με μελέτη περίπτωσης την εταιρία ΦΑΡΜΑΣΕΡΒ-Λίλλυ και σαφή εστίαση στην ανάλυση των στρατηγικών μάρκετινγκ που υιοθετεί και υλοποιεί. Στη μελέτη επιβεβαιώνονται τα πλεονεκτήματα μετάβασης από το παραδοσιακό στο ηλεκτρονικό, και η αναγκαιότητα επέκτασής τους στον τομέα των φαρμάκων, ιδίως στον απόηχο της υγειονομικής κρίσης/πανδημίας Covid-19.el
dc.format.extent85el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/*
dc.titleΗλεκτρονικό μάρκετινγκ στις φαρμακευτικές εταιρίεςel
dc.title.alternativeElectronic marketing in pharmaceutical companiesel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThis thesis aims to enlighten the reader about marketing in general and e-marketing specifically, in the field of pharmaceuticals. In the modern technological, globalized and digitally transformed reality, the dialectic about the necessity of integrating new media in marketing and commerce seems outdated. It is no coincidence that the research interest in this specific scientific field is intense, which is reflected in a significant number of studies. The pharmaceutical industry and the activities of pharmaceutical companies are of great importance for the national economy, but also for society, as it is the most directly related to public health and the well-being of citizens. In addition, marketing is a commonly held valuable, reliable and proven "tool" in the hands of those who wish to innovate, deliver and profit in a highly competitive environment with a large variety of similar products and services, where the struggle for advantage and value is relentless. In order to realize the purpose and objectives of the work, a thorough analysis of aspects of traditional and electronic marketing, presentation of the marketing mix and e-commerce, as well as an examination of marketing in pharmaceutical companies, with a case study of the PHARMASERV-Lilly company and a clear focus in the analysis of the marketing strategies it adopts and implements. The study confirms the advantages of switching from traditional to electronic, and the necessity of their extension in the pharmaceutical sector, especially in the wake of the health crisis/Covid-19 pandemic.el
dc.contributor.masterΟικονομικά και Διοίκηση της Υγείαςel
dc.subject.keywordΠαραδοσιακό μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΗλεκτρονικό μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subject.keywordΜείγμα μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΦαρμακευτικό εμπόριοel
dc.date.defense2024-09-10


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»