Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αποτελεσματικές στρατηγικές βελτίωσης της ικανοποίησης πολίτων από την ελληνική αστυνομία : ποιες είναι οι σημαντικότερες δράσεις για την υλοποίηση τους

dc.contributor.advisorΝηρός, Μελέτιος
dc.contributor.authorΑλεξανδρή, Αντιγόνη
dc.date.accessioned2024-09-06T08:55:28Z
dc.date.available2024-09-06T08:55:28Z
dc.date.issued2024-07
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16728
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4150
dc.description.abstractΚεντρικός σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η ανάλυση των σημαντικότερων δράσεων που μπορεί να υλοποιήσει η Ελληνική Αστυνομία (ΕΛ.ΑΣ.) για τη βελτίωση της ικανοποίησης των πολιτών. Αναλυτικότερα, εξετάζεται η επίδραση της ποιότητας εμπειρίας πολίτη, της παρουσίας της αστυνομίας στην κοινότητα, της ποιότητας των αλληλεπιδράσεων πολίτη-αστυνομίας και της κάλυψης της εγκληματικότητας και των δράσεων κοινωνικής ευθύνης της αστυνομίας από τα ΜΜΕ στους οδηγούς αξίας πελατειακής βάσης. Παράλληλα, διερευνάται η επίδραση των οδηγών αξίας πελατειακής βάσης (καθαρή θέση μάρκας, αξίας και σχέσεων) στην ικανοποίηση των πολιτών από τις υπηρεσίες της ΕΛ.ΑΣ. Για την επίτευξη των συγκεκριμένων ερευνητικών στόχων διενεργήθηκε ποσοτική έρευνα σε 432 πολίτες που είχαν μια πρόσφατη εμπειρία με τις υπηρεσίες της ΕΛ.ΑΣ.. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η ποιότητα αλληλεπίδρασης και η ποιότητα εμπειρίας πολίτη επιδρούν θετικά και στατιστικά σημαντικά στην καθαρή θέση της ΕΛ.ΑΣ., στην καθαρή θέση αξίας και στην καθαρή θέση σχέσεων. Επίσης, η παρουσία της αστυνομίας στην κοινωνία διαπιστώθηκε ότι ασκεί θετική και σημαντική επίδραση στην καθαρή θέση της ΕΛ.ΑΣ. και στην καθαρή θέση αξίας. Ωστόσο, αποδείχθηκε ότι δεν καθορίζει σημαντικά τις σχέσεις εμπιστοσύνης που αναπτύσσονται με τους πολίτες. Παράλληλα, διαπιστώθηκε ότι η κάλυψη των ΜΜΕ για την εγκληματικότητα επηρεάζει θετικά και σημαντικά αποκλειστικά την καθαρή θέση αξίας. Εν αντιθέτως, η κάλυψη των ΜΜΕ για την αστυνομική κοινωνική ευθύνη δεν διαπιστώθηκε να επιδρά σημαντικά σε κανέναν οδηγό αξίας πελατειακής βάσης. Επιπρόσθετα, αποδείχθηκε ότι η καθαρή θέση της ΕΛ.ΑΣ., η καθαρή θέση αξίας και η καθαρή θέση σχέσεων επιδρούν θετικά και σημαντικά στην ικανοποίηση του πολίτη. Τέλος, βάσει των αποτελεσμάτων προτείνονται ενέργειες βελτίωσης της αποδοτικότητας της ΕΛ.ΑΣ. προς όφελος του πολίτη.el
dc.format.extent111el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΑποτελεσματικές στρατηγικές βελτίωσης της ικανοποίησης πολίτων από την ελληνική αστυνομία : ποιες είναι οι σημαντικότερες δράσεις για την υλοποίηση τουςel
dc.title.alternativeEffective strategies for citizen satisfaction from Hellenic police : what are the most important actionsel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe main purpose of this study is to analyze the most important actions that Hellenic Police can implement to improve citizens' satisfaction. More specifically, the effects of citizen experience quality, police presence in community, quality of interactions, and media coverage of crime and police social responsibility are examined on customer equity drivers. At the same time, the effects of customer equity drivers (brand equity, value equity and relationship equity) on citizen satisfaction from Hellenic Police are investigated. In order to achieve these research objectives, a quantitative survey was conducted on a sample of 432 citizens who had a recent experience with the services of Hellenic Police. The results showed that quality of interactions and citizen experience quality have positive and statistically significant effects on customer equity drivers of Hellenic Police. Additionally, police presence in community was found to have a positive and significant relationship with brand equity and value equity. However, lack of significantly significant relationship was indicated between police presence in community and relationship equity. At the same time, it was found that media coverage of crime has a positive and significant effect only on value equity. In contrast, media coverage of police social responsibility was not found to significantly affect any driver of customer equity of Hellenic Police. Finally, it was shown that brand equity, value equity and relationship equity have positive and significant effects on citizen satisfaction. Finally, critical strategies are proposed to improve the efficiency of Hellenic Police for the benefit of the citizen.el
dc.contributor.masterΕφαρμοσμένη Δημόσια Οικονομική και Πολιτικήel
dc.subject.keywordΕλληνική αστυνομίαel
dc.subject.keywordΟδηγοί αξίας πελάτηel
dc.subject.keywordΙκανοποίηση πολίτηel
dc.subject.keywordΠαράγοντες ποιότηταςel
dc.subject.keywordHellenic policeel
dc.subject.keywordCustomer equity driversel
dc.subject.keywordCcitizen satisfactionel
dc.subject.keywordService quality factorsel
dc.date.defense2024-07-10


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»