dc.contributor.advisor | Παναγιωτόπουλος, Θεμιστοκλής | |
dc.contributor.author | Χαριτούδης, Απόστολος - Ανδρέας | |
dc.date.accessioned | 2024-08-26T09:18:59Z | |
dc.date.available | 2024-08-26T09:18:59Z | |
dc.date.issued | 2024-07 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16672 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4094 | |
dc.description.abstract | Αυτή η πτυχιακή εργασία διερευνά την ενσωμάτωση της Μηχανικής Μάθησης (ML) και των Μηχανών Πεπερασμένων Καταστάσεων (FSM) στην ανάπτυξη Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) στα βιντεοπαιχνίδια. Εστιάζοντας στην Προδιαγεγραμμένη Αντιδραστική Συμπεριφορά. Μέσω κριτικής ανάλυσης τριών βασικών μελετών, αξιολογείται η αποτελεσματικότητα των υβριδικών τεχνικών ΤΝ στην ενίσχυση των δυνατοτήτων της σε βιντεοπαιχνίδια. Τα ευρήματα δείχνουν ότι ο συνδυασμός της ML και της FSM βελτιώνει την προσαρμοστικότητα και πολυπλοκότητα της ΤΝ, επιτρέποντας πιο αληθοφανείς και ελκυστικές συμπεριφορές. Επιπλέον, αναγνωρίζονται οι περιορισμοί της χειροκίνητης έρευνας και η πιθανότητα να μην έχουν συμπεριληφθεί κάποιες σχετικές μελέτες. Η εργασία συμβάλλει στη σύνθεση τρέχουσας γνώσης, αναγνωρίζει ερευνητικά κενά και παρέχει πρακτικές συστάσεις, υπογραμμίζοντας τα πιθανά οφέλη των διεπιστημονικών προσεγγίσεων στην ανάπτυξη της ΤΝ στον τομέα που ερευνάται.
Επιστημονικό πεδίο της συγκεκριμένης εργασίας είναι η Τεχνητή Νοημοσύνη στο πλαίσιο των βιντεοπαιχνιδιών με ιδιαίτερη εστίαση στην ενσωμάτωση της Μηχανικής Μάθησης και της Μηχανής Πεπερασμένων Καταστάσεων. | el |
dc.format.extent | 46 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Προηγμένη αντιδραστική συμπεριφορά τεχνητής νοημοσύνης σε εικονικές προσομοιώσεις | el |
dc.title.alternative | Advanced artificial intelligence reactive behaviour in virtual simulations | el |
dc.type | Bachelor Dissertation | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | This dissertation explores the integration of Machine Learning (ML) and Finite State Machines (FSM) in the development of Artificial Intelligence (AI) in video games, focusing on Prescripted Reactive Behavior. Through a critical analysis of three key studies, the effectiveness of hybrid AI techniques in enhancing AI capabilities in video games is evaluated. The findings indicate that the combination of ML and FSM improves the adaptability and complexity of AI, enabling more realistic and engaging behaviors. Additionally, the limitations of manual research and the possibility that some relevant studies may not have been included are acknowledged. The dissertation contributes to the synthesis of current knowledge, identifies research gaps, and provides practical recommendations, highlighting the potential benefits of interdisciplinary approaches in AI development in the researched field.
The scientific field of this dissertation is Artificial Intelligence in the context of video games with a particular focus on the integration of Machine Learning and Finite State Machines. | el |
dc.subject.keyword | Βιντεοπαιχνίδια | el |
dc.subject.keyword | Τεχνητή νοημοσύνη | el |
dc.subject.keyword | Μηχανική μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Μηχανή πεπερασμένων καταστάσεων | el |
dc.subject.keyword | Υβριδικές τεχνικές | el |
dc.subject.keyword | Video games | el |
dc.subject.keyword | Artificial intelligence | el |
dc.subject.keyword | Machine learning | el |
dc.subject.keyword | Finite state machine | el |
dc.subject.keyword | Hybrid techniques | el |
dc.date.defense | 2024-07-19 | |