Εμφάνιση απλής εγγραφής

Προηγμένη αντιδραστική συμπεριφορά τεχνητής νοημοσύνης σε εικονικές προσομοιώσεις

dc.contributor.advisorΠαναγιωτόπουλος, Θεμιστοκλής
dc.contributor.authorΧαριτούδης, Απόστολος - Ανδρέας
dc.date.accessioned2024-08-26T09:18:59Z
dc.date.available2024-08-26T09:18:59Z
dc.date.issued2024-07
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16672
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4094
dc.description.abstractΑυτή η πτυχιακή εργασία διερευνά την ενσωμάτωση της Μηχανικής Μάθησης (ML) και των Μηχανών Πεπερασμένων Καταστάσεων (FSM) στην ανάπτυξη Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) στα βιντεοπαιχνίδια. Εστιάζοντας στην Προδιαγεγραμμένη Αντιδραστική Συμπεριφορά. Μέσω κριτικής ανάλυσης τριών βασικών μελετών, αξιολογείται η αποτελεσματικότητα των υβριδικών τεχνικών ΤΝ στην ενίσχυση των δυνατοτήτων της σε βιντεοπαιχνίδια. Τα ευρήματα δείχνουν ότι ο συνδυασμός της ML και της FSM βελτιώνει την προσαρμοστικότητα και πολυπλοκότητα της ΤΝ, επιτρέποντας πιο αληθοφανείς και ελκυστικές συμπεριφορές. Επιπλέον, αναγνωρίζονται οι περιορισμοί της χειροκίνητης έρευνας και η πιθανότητα να μην έχουν συμπεριληφθεί κάποιες σχετικές μελέτες. Η εργασία συμβάλλει στη σύνθεση τρέχουσας γνώσης, αναγνωρίζει ερευνητικά κενά και παρέχει πρακτικές συστάσεις, υπογραμμίζοντας τα πιθανά οφέλη των διεπιστημονικών προσεγγίσεων στην ανάπτυξη της ΤΝ στον τομέα που ερευνάται. Επιστημονικό πεδίο της συγκεκριμένης εργασίας είναι η Τεχνητή Νοημοσύνη στο πλαίσιο των βιντεοπαιχνιδιών με ιδιαίτερη εστίαση στην ενσωμάτωση της Μηχανικής Μάθησης και της Μηχανής Πεπερασμένων Καταστάσεων.el
dc.format.extent46el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΠροηγμένη αντιδραστική συμπεριφορά τεχνητής νοημοσύνης σε εικονικές προσομοιώσειςel
dc.title.alternativeAdvanced artificial intelligence reactive behaviour in virtual simulationsel
dc.typeBachelor Dissertationel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENThis dissertation explores the integration of Machine Learning (ML) and Finite State Machines (FSM) in the development of Artificial Intelligence (AI) in video games, focusing on Prescripted Reactive Behavior. Through a critical analysis of three key studies, the effectiveness of hybrid AI techniques in enhancing AI capabilities in video games is evaluated. The findings indicate that the combination of ML and FSM improves the adaptability and complexity of AI, enabling more realistic and engaging behaviors. Additionally, the limitations of manual research and the possibility that some relevant studies may not have been included are acknowledged. The dissertation contributes to the synthesis of current knowledge, identifies research gaps, and provides practical recommendations, highlighting the potential benefits of interdisciplinary approaches in AI development in the researched field. The scientific field of this dissertation is Artificial Intelligence in the context of video games with a particular focus on the integration of Machine Learning and Finite State Machines.el
dc.subject.keywordΒιντεοπαιχνίδιαel
dc.subject.keywordΤεχνητή νοημοσύνηel
dc.subject.keywordΜηχανική μάθησηel
dc.subject.keywordΜηχανή πεπερασμένων καταστάσεωνel
dc.subject.keywordΥβριδικές τεχνικέςel
dc.subject.keywordVideo gamesel
dc.subject.keywordArtificial intelligenceel
dc.subject.keywordMachine learningel
dc.subject.keywordFinite state machineel
dc.subject.keywordHybrid techniquesel
dc.date.defense2024-07-19


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»