dc.contributor.advisor | Καρκαλάκος, Σωτήριος | |
dc.contributor.author | Μήτσου, Παναγιώτα | |
dc.date.accessioned | 2024-07-24T05:36:43Z | |
dc.date.available | 2024-07-24T05:36:43Z | |
dc.date.issued | 2024-07 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16637 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4059 | |
dc.description.abstract | Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί ο ρόλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης
στη διαμόρφωση της εκπαιδευτικής πολιτικής και η επίδραση εκείνης στο ελληνικό
εκπαιδευτικό σύστημα. Μέσα από μια εκτενή ανασκόπηση των συνθηκών και πολιτικών της
Ευρωπαϊκής Ένωσης, μελετάται ο τρόπος με τον οποίο οι οδηγίες της Ένωσης επηρεάζουν τις
εθνικές στρατηγικές εκπαίδευσης της Ελλάδας, ενώ μέσω της ποσοτικής μεθόδου,
διερευνώνται η εξοικείωση, η ενημερότητα, οι γνώσεις αλλά και οι αντιλήψεις των Ελλήνων
εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, για την ευρωπαϊκή ταυτότητα, την ευρωπαϊκή
διάσταση στην εκπαίδευση και τις ευρωπαϊκές παρεμβάσεις στο ελληνικό σύστημα. Η μελέτη
υπογραμμίζει τη σημασία της ενσωμάτωσης των ευρωπαϊκών εκπαιδευτικών διαστάσεων για
την ενίσχυση των εθνικών εκπαιδευτικών πλαισίων. | el |
dc.format.extent | 97 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Ο ρόλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης στη διαμόρφωση και χάραξη εκπαιδευτικής πολιτικής και η επίδραση της στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα | el |
dc.title.alternative | The role of European Union in educational policymaking and its impact on the Greek educational system | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | The subject of this dissertation is the role of European Union in educational policymaking and
its impact on the Greek educational system. Through an extensive review of the policies of
European Union, this study examines how the Union's directives influence the national
educational strategies of Greece, while through the quantitative method, it investigates the
familiarity, awareness, knowledge, and perceptions of Greek primary education teachers,
regarding the European identity, the European dimension in education, and the European
interventions in the Greek educational system. The study emphasizes the importance of
integrating European educational dimensions to strengthen national educational frameworks. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.subject.keyword | Ευρωπαϊκή Ένωση | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτική πολιτική | el |
dc.subject.keyword | Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα | el |
dc.subject.keyword | Πρωτοβάθμια εκπαίδευση | el |
dc.date.defense | 2024-07-12 | |