dc.contributor.advisor | Κοτταρίδη, Κωνσταντίνα | |
dc.contributor.advisor | Χλέτσος, Θεολόγος - Μιχαήλ | |
dc.contributor.author | Μαρίνου, Δέσποινα | |
dc.date.accessioned | 2024-07-19T06:44:59Z | |
dc.date.available | 2024-07-19T06:44:59Z | |
dc.date.issued | 2024-07 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16619 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4041 | |
dc.description.abstract | Οι σχέσεις μεταξύ σχολείου και οικογένειας παίζουν κρίσιμο ρόλο στην ακαδημαϊκή επιτυχία των μαθητών. Η συνεργασία και η επικοινωνία μεταξύ γονέων και εκπαιδευτικών δημιουργούν ένα υποστηρικτικό περιβάλλον που ενισχύει τη μάθηση. Η ενεργή συμμετοχή των γονέων στην εκπαιδευτική διαδικασία, όπως η παρακολούθηση της προόδου των παιδιών, η παροχή βοήθειας στις εργασίες και η συμμετοχή σε σχολικές δραστηριότητες, συμβάλλει στην ενίσχυση της αυτοπεποίθησης των μαθητών και στη βελτίωση των επιδόσεών τους.
Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να κατανοήσει το πως η επικοινωνία μεταξύ γονέων και εκπαιδευτικών επηρεάζουν την μαθησιακή πορεία και επιτυχία των παιδιών, να αναλύσει τους παράγοντες που διευκολύνουν ή δυσχεραίνουν τη δημιουργία αποτελεσματικών σχέσεων, να εξετάσει τις στρατηγικές και τις πρακτικές που μπορούν να εφαρμοστούν για την ενίσχυση αυτής της συνεργασίας και να καταγράψει τις απόψεις και εμπειρίες γονέων, μαθητών και εκπαιδευτικών.
O στόχος αυτός υλοποιήθηκε μέσω μιας ποσοτικής έρευνας με δύο ερωτηματολόγια, η οποία ανέδειξε τις αντιλήψεις τόσο των εκπαιδευτικών, όσο και των γονέων. Τα ευρήματα επιβεβαίωσαν μία θετική εικόνα για την σημασία του ρόλου που διαδραματίζουν οι σχέσεις των εκπαιδευτικών με τους γονείς και κηδεμόνες στα μαθησιακά αποτελέσματα των παιδιών. | el |
dc.format.extent | 149 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Σχέσεις οικογένειας - σχολείου & πως επηρεάζουν τις σχολικές επιδόσεις | el |
dc.title.alternative | Family and school relationships and how they affect school performance | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | School-family relationships play a critical role in students' academic success. Collaboration and communication between parents and teachers create a supportive environment that enhances learning. Active parental involvement in the educational process, such as monitoring children's progress, helping with homework and participating in school activities, helps to boost students' self-confidence and improve their performance.
The aims of this paper is to understand how communication between parents and teachers affect the learning process and academic success of children, to analyze the factors that facilitate or hinder the creation of effective relationships, to examine the strategies and practices that can be applied to strengthening this cooperation and to record the opinions and experiences of parents, students and teachers.
This objective was based through quantitative research with two questionnaires, which highlighted the perceptions of both teachers and parents. The findings confirmed a positive picture of the importance of the role played by teachers' relationships with parents and guardians in children's learning outcomes. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.subject.keyword | Οικογένεια | el |
dc.subject.keyword | Μαθητικές επιδόσεις | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτικά αποτελέσματα | el |
dc.subject.keyword | Μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτικοί | el |
dc.subject.keyword | Μαθητές | el |
dc.subject.keyword | Συνεργασία | el |
dc.subject.keyword | Γονεϊκή συμμετοχή | el |
dc.subject.keyword | Γονεϊκή εμπλοκή | el |
dc.date.defense | 2024-07-12 | |