Εμφάνιση απλής εγγραφής

Σχέσεις οικογένειας - σχολείου & πως επηρεάζουν τις σχολικές επιδόσεις

dc.contributor.advisorΚοτταρίδη, Κωνσταντίνα
dc.contributor.advisorΧλέτσος, Μιχαήλ
dc.contributor.authorΜαρίνου, Δέσποινα
dc.date.accessioned2024-07-19T06:44:59Z
dc.date.available2024-07-19T06:44:59Z
dc.date.issued2024-07
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16619
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4041
dc.description.abstractΟι σχέσεις μεταξύ σχολείου και οικογένειας παίζουν κρίσιμο ρόλο στην ακαδημαϊκή επιτυχία των μαθητών. Η συνεργασία και η επικοινωνία μεταξύ γονέων και εκπαιδευτικών δημιουργούν ένα υποστηρικτικό περιβάλλον που ενισχύει τη μάθηση. Η ενεργή συμμετοχή των γονέων στην εκπαιδευτική διαδικασία, όπως η παρακολούθηση της προόδου των παιδιών, η παροχή βοήθειας στις εργασίες και η συμμετοχή σε σχολικές δραστηριότητες, συμβάλλει στην ενίσχυση της αυτοπεποίθησης των μαθητών και στη βελτίωση των επιδόσεών τους. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να κατανοήσει το πως η επικοινωνία μεταξύ γονέων και εκπαιδευτικών επηρεάζουν την μαθησιακή πορεία και επιτυχία των παιδιών, να αναλύσει τους παράγοντες που διευκολύνουν ή δυσχεραίνουν τη δημιουργία αποτελεσματικών σχέσεων, να εξετάσει τις στρατηγικές και τις πρακτικές που μπορούν να εφαρμοστούν για την ενίσχυση αυτής της συνεργασίας και να καταγράψει τις απόψεις και εμπειρίες γονέων, μαθητών και εκπαιδευτικών. O στόχος αυτός υλοποιήθηκε μέσω μιας ποσοτικής έρευνας με δύο ερωτηματολόγια, η οποία ανέδειξε τις αντιλήψεις τόσο των εκπαιδευτικών, όσο και των γονέων. Τα ευρήματα επιβεβαίωσαν μία θετική εικόνα για την σημασία του ρόλου που διαδραματίζουν οι σχέσεις των εκπαιδευτικών με τους γονείς και κηδεμόνες στα μαθησιακά αποτελέσματα των παιδιών.el
dc.format.extent149el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/*
dc.titleΣχέσεις οικογένειας - σχολείου & πως επηρεάζουν τις σχολικές επιδόσειςel
dc.title.alternativeFamily and school relationships and how they affect school performanceel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENSchool-family relationships play a critical role in students' academic success. Collaboration and communication between parents and teachers create a supportive environment that enhances learning. Active parental involvement in the educational process, such as monitoring children's progress, helping with homework and participating in school activities, helps to boost students' self-confidence and improve their performance. The aims of this paper is to understand how communication between parents and teachers affect the learning process and academic success of children, to analyze the factors that facilitate or hinder the creation of effective relationships, to examine the strategies and practices that can be applied to strengthening this cooperation and to record the opinions and experiences of parents, students and teachers. This objective was based through quantitative research with two questionnaires, which highlighted the perceptions of both teachers and parents. The findings confirmed a positive picture of the importance of the role played by teachers' relationships with parents and guardians in children's learning outcomes.el
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΟικογένειαel
dc.subject.keywordΜαθητικές επιδόσειςel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικά αποτελέσματαel
dc.subject.keywordΜάθησηel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικοίel
dc.subject.keywordΜαθητέςel
dc.subject.keywordΣυνεργασίαel
dc.subject.keywordΓονεϊκή συμμετοχήel
dc.subject.keywordΓονεϊκή εμπλοκήel
dc.date.defense2024-07-12


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»