Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η μετάβαση των αγορών από την παραδοσιακή στην ψηφιακή εποχή : μελέτη περίπτωσης στον κλάδο της διανομής φαγητού

dc.contributor.advisorΒοζίκης, Αθανάσιος
dc.contributor.authorΜπαρμπαλιάς, Χρήστος
dc.date.accessioned2024-07-18T06:43:06Z
dc.date.available2024-07-18T06:43:06Z
dc.date.issued2024-05
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16616
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4038
dc.description.abstractΗ μετακίνηση από την παραδοσιακή αγορά στην ψηφιακή εποχή έχει ως αποτέλεσμα να επιφέρει αρκετά σημαντικές αλλαγές σε πολλούς κλάδους της οικονομίας. Αναλυτικότερα, εστιάζοντάς στον κλάδο της διανομής τροφίμων , γίνεται αντιληπτό ότι αποτελεί ένα εξαιρετικά αντιπροσωπευτικό παράδειγμα. Η ταχύτητα της εμφάνισης και ο χρόνος που έγιναν ευρέως γνωστές οι ψηφιακές πλατφόρμες διανομής φαγητού, όπως το Efood ,Wolt, και BOX έχουν αναδιαμορφώσει την μέθοδο με την οποία οι καταναλωτές αποκτούν πρόσβαση σε όλα τα είδη γεύματος που επιθυμούν. Ταυτόχρονα, έχει προκαλέσει τρομερή επιρροή στον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων, στον κλάδο της εστίασης και της διανομής φαγητού. Η παρούσα μελέτη εστιάζει στον τρόπο ανάλυσης της μετακίνησής αυτής, χρησιμοποιώντας ως πρότυπόν τα ψηφιακά συστήματα διανομής που αναφέρθηκαν στην αρχή ως μελέτη περίπτωσης. Σκοπός μας είναι να αναζητήσουμε τις τεχνολογικές, κοινωνικές, και επιχειρηματικές πτυχές αυτής της μετάβασης και τον τρόπο με τον οποίο επηρεάζει τους καταναλωτές, τους ιδιόκτητες καταστημάτων , καθώς και τη γενική μορφή που υπάρχει στην αγορά διανομής τροφίμων. Μέσω αυτής της έρευνας, στοχεύουμε να αναδείξουμε και να απεικονίσουμε τις τάσεις, τα οφέλη και τις προκλήσεις που σχετίζονται με τον μετασχηματισμό της ψηφιακής διανομής τροφίμων, αποτυπώνοντας τη σημασία του για την ευρύτερη βιομηχανία υπηρεσιών και διανομής τροφίμων.el
dc.format.extent83el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΗ μετάβαση των αγορών από την παραδοσιακή στην ψηφιακή εποχή : μελέτη περίπτωσης στον κλάδο της διανομής φαγητούel
dc.title.alternativeThe transition of markets from the traditional to the digital era : a case study in the food distribution sectorel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel
dc.subject.keywordΑγοράel
dc.subject.keywordΚαταναλωτέςel
dc.subject.keywordΕπιχειρήσειςel
dc.subject.keywordΔιανομήel
dc.subject.keywordΠλατφόρμεςel
dc.subject.keywordΜέθοδοιel
dc.subject.keywordΕμπόριοel
dc.subject.keywordΨηφιακός μετασχηματισμόςel
dc.subject.keywordΜετάβασηel
dc.subject.keywordΑυτοματοποίησηel
dc.subject.keywordΑσφάλειαel
dc.subject.keywordΣτρατηγικέςel
dc.date.defense2024


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»